|
|
|
|---|---|
Mårten Gås |
Nån som har haft en sån? Skulle isåfall uppskatta om ni delade med er av era erfarenheter av denna bil ! Tack på förhand |
Axel |
Motorn är lite klen på låga vara,men går underbart mjukt och med skön sång.Bra komfort föt att vara en så gammal bil och hyfsat bagageutrymme om man fäller sätet.Enda nackdelen är liten öppning,men den är perfekt om man har hund. MVH Axel Bromsen är fartens värsta fiende. |
|
Min 320i e lite modifierad... Satsa på en 325i Touring istället med ABS, servo elhissar... Min 320i e lite modifierad... BMW - Freude am fahren. |
|
Mårten Gås |
servo är alltså inte standard på 320 -89 ? |
|
Nej, ingen servo! Precis som jag vill ha det! /Kristian |
|
E30poppe |
Ja själv är då jävligt nöjd me min 318iT men de hade ju varit roligare me lite större motor... BMW,BRUDAR,BÄRS Å HÅRDROCK... Vad annars??? |
| Har haft 2st 320 Touring -89 och jag måste säga att dom är fruktansvärt slöa och drar mkt bensin i förhållande till vad man får ut. Satsa på en 325 Touring istället i såna fall, tror nästan den är billigare i soppa också. Dom få tusenlapparna det skiljer i mellan är det lätt värt! | |
Mårten Gås |
Jovisst, hade dom funnits tillgängliga så, gärna! Hmm... varför köpte du en till 320 om är så slöa? |
| För att dom var otroligt billiga, den ena som jag köpte för 2år sen gav jag 20.500:- för och den var i bra bruksskick (det man förväntar sig av en 11år gammal bil). Efter jag sålt den senare upptäckte jag att det inte var så dumt att ha en billig kombi stående. Den andra hittade jag för 19.000:- och den var ngt sämre i lack, men fick med en massa stylingprylar istället. En kompis köpte sin 320 touring -89 för 15.000:- förra året. Jo, jag vet...325 touringarna är svårhittade, och oftast vet säljarna det och begär sanslösa priser. Lycka till med letandet efter touring iaf. | |
|
ja gav mindre en 15.000 för min kan ja säga... Å den ser kalas ut tycker ja... ;o) //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
E30poppe |
De var inte cosmos som skrev de över.... ja glömde att byta Användarnamn.... sorry... BMW,BRUDAR,BÄRS Å HÅRDROCK... Vad annars??? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.