|
|
|
|---|---|
|
I den Australiensiska tidnigen Motor fanns skisser på en ny 5-serie, den såg faktist riktigt bra ut, speciellt bakdelen var fin!! Jag skickade artikeln till nyheter@bmwpower.nu, men jag vet inte om det är tillåtet att lägga upp bilderna här på näten?? Vad säger Du/Ni som håller i nyheterna?? - Nobody is perfect, but my car is - MVH Niklas - Uppvuxen på E28 - ICQ: 85989541 | |
|
I samma artikel stog det även om en ny 3,0-liters-sexa med dubbelturbo på 285 kW!! Kanske blir kul?? - Nobody is perfect, but my car is - MVH Niklas - Uppvuxen på E28 - ICQ: 85989541 |
|
| kan ni lägga upp bilderna här | |
|
Jag har mailat hela artikeln till nyhetsredaktionen! Hoppas att dem kommer upp nån gång!! - Nobody is perfect, but my car is - MVH Niklas - Uppvuxen på E28 - ICQ: 85989541 |
|
| ok men undrar vad priset blir på den nya femman....finns den sidan på internet så att jag kan gå in och se | |
Tigerr |
Hej hej.. Såg precis bilder på nya 1serie och Z4 i engelska "Car" .. Vad kan jag säga!? Nu är jag förälskad i BMWs nya former! :) Tigerr |
| tigerr finns den sidan på internet | |
|
Finns det någon nyhetsredaktör på BMWpower?? Eller någon som kan kolla mailen? Eller det mailet jag skicakt kanske inte har kommit fram? - Nobody is perfect, but my car is - MVH Niklas - Uppvuxen på E28 - ICQ: 85989541 |
|
Tigerr |
bmw_jerry >> Nope! Det är en engelsk tidning.. Jag köpte den på "Presstop" här i Malmö! Kan bara rekomendera tidningen! Massa nya, balla bilar. Bla "VolksWagen Phaeton" - Konkurent till 7serien och Mercedes S-klass.. Går loss på 70.000 pund! Tigerr |
Tigerr |
Hittade nånna bilder: Z4 : Länk *Ingen officiell BMW sida - Men exakt samma som de bilder jag har i tidningen (oficiella sådana) Tigerr |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.