|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken säger vad finns för alternativ,lurar på orginalfälgarna med vinterdäck o nya 18" till sommaren vad finns det för däckstorlek med dubb som passar orginalfälgarna? Ev nya "vinterfälgar" om det finns till dessa. Nicke | |
|
Beror på hur snygg du vill vara över vintern =) Du får ju på 16" och då öppnar sig en helt annan marknad än med 17" dubb. Det finns en fälg från 100+ som passar på M bromsarna. Är dock inte säker på att dessa finns i ET9 som det är på M Coupén. Men det finns ju spacers. Annars finns ju Hakapelitta i 17" dubb i rätt bredd. Kan dock bli lite väl sladdrigt med 245 bak =) |
|
|
jag vill ju vara "snyggast" i vinter...; ) får kolla upp detta lite senare ang, däckfronten THX Zodiak |
|
|
Tool:jag har 17" odubbade Michelin sport som är som nya om du vill köpa?skicka ett mail så får du bilder och allt på dom.dom är 215/45-17" har suttit på M3 fälgar så då borde dom passa på Z3 fälgar. Mvh Ricke |
|
|
Jag körde min M-Coupe med 18 tums vinterdäck, 265 bak... det blev bra. Ska köra med samma däck denna vinter.... // Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.