|
|
|
|---|---|
|
Ska fatta mig kort. Hittade min bil duktigt påkörd idag, antagligen av en SUV. Skadorna sitter i fronten, men de är längsgående. Den har alltså troligtvis inte blivit påbackad, utan det är som om någon "kört över" spoilern. Spoilern har en ca 50 cm lång, blåfärgad repa, ena njuren är knäckt på två ställen samt har ett tredje märke, huven är böjd, repad, också den blåfärgad och sprucken. Som om någon kört längs med fronten och hakat i på alla ställen det går. Bilen är bara halvförsäkrad, och det finns inga vittnen eller dylikt. Min primära fråga är, såvida inte tff tar detta, hur mycket det kan kosta med en ny spoiler och en ny huv? Huven går nämligen med nöd och näppe att öppna och stänga om man är några stycken som hjälps åt. Antar att det inte är nya delar man pratar om, utan begagnade, typ ebay och liknande. Jag är alltså ute efter en ärlig uppskattning av vad det kan kosta att fixa de delarna som idioten pajat. (Fan för folk som inte har en aning om vart de har sina fordon....) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.