AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
12.990

Någon som vet något om den här M3an?

Sida 2 av 2
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Såna frågor får du ställa till säljaren. Jag vet bara att bilen är riktigt väl omhändertagen. Han kör knappt med den. Putsar mest på den.
Mmmm jag misstänkte väl det :).
Ringer efter helgen.
Mvh
06a för 74 tusen?
Länk

Fin bil va det iallafall.
sa
101
salo
520d F11 -11
Verkar det för bra för att vara sant så är det alltid det också :)
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Bilen i Östergötland såldes för utsatt pris i helgen.
ha
413
hajen
AMG C63
Porsche Cayenne Turbo
Någon som vet något om denna? Allt ok eller?

Länk

Har fått den som bytesförslag; 20 ägare registrerade gör iaf mig lite skeptisk...

mvh
//
117
//Mick3
M3 E92-08
Kikade efter M3 innan ja hittade den jag har nu och mailade med dåvarande ägaren typ nr 16, och han hade lackat den och sa då iaf att han inte visste om den var 100% Phoenixgul,

Har bytt ägare väldigt ofta senaste åren men det ser du på ägarantalet, behöver inte vara sämre bil för det då många "sken" försäkrar när de märker att den inte var lika billig att äga som tex deras 320 :-) men bytt lite väl ofta senast åren,

Kan länka till en garaget sida där han skriver att han övade lacka på den bilen

Länk

ha
413
hajen
AMG C63
Porsche Cayenne Turbo
Tack för svar och länken. Var du och såg på bilen irl?
man blir ju ngt skeptisk när man läser på Garaget:
''jag hade aldrig lackad någonting innan så den bilen va första bilen.jag vet att det inte blev så bra men på den gula färgen så ser man inte så mkt:)''
//
117
//Mick3
M3 E92-08
Var aldrig iväg och kikade på den, kände att den inte var det jag letade efter!

Nej känns inte som en sån bil man ska "öva" på!

Har även hört av en bekant i jönköping att den såldes för en spottstyver av vad som begärs för den idag. (Notera hört, inget som är säkert) men en del gör ju bra affärer med :-)

De billigaste brukar oftast vara det av en anledning tyvärr!

M_
467
M_Tech
Bmw 540IA Msport -18
Bilen i Östergötland,
Såldes den som en 04 lr 03 ?=)
Är den såld som en 04a så är köparen lurad :D.
Den ligger fortfarande kvar på blocket iaf.
ps
130
psoon
528i -00
bmw 1800 -64
Länk
Lånar tråden liten, någon som vet någonting om den här M3:an?

Länk
//
117
//Mick3
M3 E92-08
kRP: jag har ägt den och sålde den i april förra året,

Bilen var i bra skick när jag sålde den, dock en del stenskott då den varit brukad som året runt bil av några ägare innan mej,

SMG:n var det problem med när jag hade den, felsökte och bytte olja i SMG samt bytte Salmon relät och felet försvann (felet var att varnings lampan "kugghjulet" lyste, den växla som den skulle)

Sen hörde jag att ägaren efter mig byte SMG enheten (pumpen bör det vara isf?) men vet ej till hundra om det stämmer!

Ägaren efter mig körde även bana med den (de ska hålla för det men ändå bra att veta)
//
117
//Mick3
M3 E92-08
Blev ngt fel så fortsätter historian:

Priset måste vara helrätt den är i samma skick jag lämnade den iaf!

Han bytte även fjädrar mm har ja för mej, bromsar sa han var dåliga på den med efter han köpte den o kört massa varv på bana med den, så de bör vara ny bytta isf!

Han körde den mkt förra sommaren iaf, har för mej den hade gått 11.1** när ja sålde och när han la ut den på blocket i slutet på förra sommaren hade den gått 12,
Stod att han bara söndagskörde bilen, och då är de svårt o göra ca 1000mil på 6mån ca :-)

Är EJ han som äger bilen idag som jag sålde till!

Är de nå mer specifika frågor så hojta till!

Mvh
//
117
//Mick3
M3 E92-08
Edit funktionen var är den???

"Priset måste vara helrätt den är i samma skick jag lämnade den iaf!"

Ska vara Priset måste vara helrätt OM den är i samma skick jag lämnade den iaf!
Tack för svaret Mick3!

Lite synd att han körde mycket bana, tror inte att bilen är i samma skick som den var när du sålde den, men vet inte. Det känns som att med min budget, får jag nog leta efter en bil i Tyskland/Holland...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.