|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Känner att det är dags att köpa Bmw igen, tänkte antingen köpa mågon M-bil eller Alpina. Hittade den här M3an. Är det någon som vet något om den? Länk | |
|
Vet inget om bilen men här är lite feedback på firman: Länk Lite blandade åsikter.... |
|
|
Lite grundinfo: 9 historiska uppgifter är tillgängliga för detta fordon BMW M3 2005, Kupé Regnr.: DJW800 Chnr.: WBSBL93405PN60367 Automatisk Växellåda, Bakhjulsdrift Drivning Motor 3245 cm3 (249 kw / 339 hk) Bensin Silver Detta fordon har historik från USA. Köp den svenska rapporten nu så får du den amerikanska på köpet! |
|
|
Slänger in en M5a oxå. Kopplingen har tydligen gett sig på denna. Vad kostar det att få ordning på detta? Länk |
|
Lasse Karlsson |
är det bara kopplingen som spökar, o bilen i övrigt är fin och OK, lär det där vara ett kanonpris! Tror det ligger på 25-30 tusen att byta koppling. HA DET! modolasse |
| Nästan så man vill köpa och byta den själv... | |
|
Ser väl sådär ut? Länk |
|
|
Vad förvånad man blir grillchips, skulle inte ge 100k för den Tänkte på en gång när man såg Usa blinkers på den att va är det som lockar med en Usa import? För mycket skoj |
|
| Ha ha ha, vilket kanonköp. Till och med baksätet är knäckt. | |
|
"RIM Autocity strävar efter att ni som kund får ett tryggt bilköp" Jomenvisst... |
|
|
De hade iaf den goda smaken att byta ut den, i mitt tycke, gräsliga röda inredningen... Kanske berodde på att baksätet var knäckt, vad vet jag =) |
|
| Varför knäcktes baksätet, jo för att bottenplattan knäcktes. | |
|
Skickade mail till bilfirman och länka till grillchips länk och skrev att vet ni vad ni säljer och att det skrivs om er på (massa) forum Får se om man får svar? troligtvis inte |
|
|
Blev tvungen att skicka ett mail jag också och erbjöd ett jämt byte mot min 528-97 :-D svaret: Hej har fått mail från olika men vad är det för sida ni skickar vad är det för historik på den vill du vara snälla och skicka dukoment på bilen ,,? |
|
|
Kan någon (exempelvis Moderator) förklara för mig, varför vi inte kan ha EN (1) tråd med alla mixtrade bilar som upptäcks?! Det vore ju guld värt att ha dem samlade med reg- och vin-nummer. |
|
|
Länk Va tror/vet ni om denna då? |
|
| En 2003a enligt mig | |
| Känner till ägaren och bilen. Vad vill du veta? | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Lite dyr tycker jag. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
|
Helt rätt M-tech, det är en 2003 och inget annat! Produktionsdatum:2003-06-06 |
|
|
Marin: varför ljuger han om årsmodellen då, fullstämplad servicebok, tid till nästa service, m-testad? Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.