|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
De verkar ha haft ett provkörningsevent nyligen för nu strömmar provkörningsrapporterna in på nätet.. Länk Länk Länk Premiär i juni i Sverige, kostar 16k mer än touringen men då ska lite mer utrustning ingå (oklart vad än så länge?). |
|
| Nästa bil utan tvekan!!! Perfekt! | |
| Även: Länk | |
|
Här finns lite fler länkade provkörningar: Länk |
|
|
Kommit lite mer info på BMWs svenska hemsida, men inga priser eller konfigurator än. Länk |
|
|
Klart den snyggaste BMW:n någonsin. Men måste dock vara med M-Paket. Utan M-Paketet så är den gräslig. Inte som F31 som faktiskt är snyggare utan M-Paket. Blir nog nästa bil för mig efter min F31. |
|
| Frågan är bara hur fan den ser ut med takbox som är ett måste för mig från nov-april... Vad tror ni, är det som med sedanen och hur funkar det!? | |
| Nu går den att bygga i konfiguratorn. Dock inte med M-paket. | |
|
Fick möjlighet att kolla in och provsitta GT:n idag. Som vanligt så ser den ju bättre ut i verkligheten än på bild. Väcker ett visst habegär, synd att jag redan har en sprillans ny bil.. |
|
| Kul! Jag ska klämma på en i helgen om planerna håller. Ska bli intressant! | |
|
Jag fotade två GT hos Bilia Segeltorp i går en Mineralgrau och en Mineralweiss: Länk Länk Länk Länk Länk Den var klart snyggare i mörkgrått än i vitt. Mvh Stephan |
|
|
Verkar riktigt nice, snygg också! Kör rätt mycket E6an och vill ha något som går tyst och mjukt, vilket ja tror denna gör. |
|
|
Den jag kollade på hade också den där kamouflage maskeringen, lite löjligt då den ändå syns i tidningar o dylikt eller så kanske tanken är att det ska vara en kul grej, officiell premiär är det först sista helgen i juni. |
|
|
Störtskön kommentar som dykt upp under bilden i den sista länken... :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.