|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nya bilder på 3-serie GT har läckt ut. Ser ju klart bättre ut än 5-serie GT åtminstone. Länk | |
| Jag gillar den. | |
| inte jag :P | |
| Det ska inte mycket till för att se bättre ut än 5GT... Det är bara att inse att BMW´s designers inte behärskar cc-stuket. | |
| Stor skillnad mellan M-sport och icke M-sport. Med M-sportpaket såg den ok ut, annars inte.. | |
|
Jag gillar den, både idén bakom och designen. //Bjersér |
|
|
GE, 6-serien gran coupe är väl ett bra bevis på att de behärskar CC-stuket. Men att 5 GT inte kan vara något som en stolt designer sätter på CV, det håller jag helt med om... |
|
|
Jag förstår mig inte på en där lilla hålet på framskärmen Varför sitter den så lågt för? och varför så litet? Porsche Panamera har en liknande men den är på hela skärmen och linjen går via skärmen till dörrarna och då blir det så mycket bättre och känns så genomtänkt än att bara göra ett så litet hål där nere Jag verkligen älskar BMW men helt ärligt talat desginen håller på att dö ut hos BMW Jag har flera gånger sett 3-serie f30 och 5-serie f10 tillsammans bakifrån och helt ärligt inte kunnat skilja mellan de F31 ser lite baktung ut när f11 ser riktigt fin ut 1serien f20 gör ont att se på framifrån Och jag hoppas hoppas att de bilder som kommit ut på nya x5an inte är riktiga BMW bilder utan att det bara är Photoshop för den ser inte bra ut Dessa BMW har lyckad design 7-serie e38 med shadowline halvmörk tonade rutor rätt färg, går inte att tröttna på hur många gånger man än ser det 5-serie e39 med M-paket är bland det snyggaste som BMW desgind 3-serie e46 gärna facelift så fin så komplett E90 om man blundar för instrumentpanelen som ser så tråkig och dött ut Men utsidan så fin Nya 6serien riktigt snygg bakifrån men M-paket är ett måste framifrån och självklart shadowline F01 7-serien snygg även om den börjar se lite gammal ut nu X5 e53 e70 båda riktigt snygga Nya 3serien jätte fin samma f10 Som sagt älskar BMW men Audis ide om samma raka design börjar komma till BMW |
|
|
Förstår inte poängen. En bil som är fulare och mindre gentemot Touringen. Varför? ------- //Lövet |
|
|
Det jag funderar över är hur mycket F30 är GT'n? 5-serie GT har ju inte mycket gemensamt med F10, den är ju snarare en 7-serie F01 under skalet.... ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
Svarar på min egen fråga med denna länk till massor med info och bilder: Länk Tror den kommer sälja bra, dock inte i Sverige då vi är Touring-tokiga här, men det är vi också tämligen ensamma om. Lär nog rulla iväg en hel del 318d GT som tjänstebilar då många företag behållit 119gr-gränsen. ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
Länk Lövet, den är lite större än F31. Framförallt lite högre och bättre baksäte, däremot förstås sämre lastutrymme än F31. Ser ändå rätt ok ut, säkert rätt läcker med M-sport. /Anders |
|
|
Ska man vara med men en bil i varje (eller påhittat) segment kan inte alla bilar tilltala alla. Personligen gillar jag lite knäppa och udda bilar (därför hade jag en Audi A7) men varken 5-serie GT eller 3-serie GT faller mig riktigt i smaken. Men med det sagt, så skulle jag hellre ta en 3-serie GT än en sedan. Fast jag tycker touringen är mest lyckad. Tillverkarna fullkomligt sprutar ut sig nya modeller. Man kan ju undra om det verkligen finns köpare till alla. |
|
| Jag gillar den faktiskt, till min stora förvåning :) Ser riktigt bra ut i M-sportkläder. | |
|
|
|
|
Tyckte tyvärr inte om den! Framförallt snett bakifrån får jag associationer till Opel, Renault och Mazda - vet inte riktigt varför men dessa bilmärken bara "poppade upp" i huvudet när jag såg bilderna. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Spontant utan att ha sett den IRL så ser taklinjen väldigt hög ut = gubbig........... |
|
|
Jag tycker den ser överraskande fin ut och fyller sin funktion för de som premierar en lite annorlunda karrossform och som behöver utrymme i baksätet jmf med F30/31. Skulle def hellre välja denna GT framför en F30. Just med M-sport är den riktigt fin. /Anders |
|
|
Om man behöver baksätesutrymme, köper man inte en 5-serie då? Nåväl, jag tillhör uppenbarligen inte målgruppen. Är helt oförstående till den. Tycker mercedes löser "vi vill ha fler modeller"-problematiken på ett klart trevligare sätt. Kolla exempelvis CLS Shooting Break. Länk ------- //Lövet |
|
| Jag gillar den! Klart mer lyckad än 5-serien GT. Tror det här kan bli ett vettigt alternativ för många som ska välja 3-serie och tycker sedanen och touringen är för vanliga. | |
|
Provkörning Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.