|
|
|
|---|---|
|
Tja Min bror ringde ikväll och berätta att hans volvo V50l blivit bogserad till bilia och att den ska felsökas imon. Han fick höra att endast fel diagnos går på 1800:- och sedan det tim dep då. Är det inte en aning i överkant med 1800 kr bara för en fel diagnos? Sj vet jag inte alls vad det brukar ligga på runt om med andra märken, men på min X5a gav jag 1300 kr på bmw group. Mvh | |
| Alltså en felkods avläsning. Fel formulera mig lite. | |
|
Standardpris för 1 tim felsök hos en märkesverkstad. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Å jag som bara tar en baginbox:) ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
@Hasso Kommer till dig med 3 baginbox om du hjälper mig :) |
|
|
Erdinger, ser att du oxå är i skåne, har en bra kontakt. Behöver du hjälp med ngt så hojta till, om du inte är på väg till hasso redan ;-)) |
|
| Men det tar typ fem minuter att läsa felkoder. | |
|
Bilprovningen kan läsa av felkoder. Det tar de 300 kr för. Tyvärr så hittar de inte alla märkesspecifika koder dock. ------- //Lövet |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Bilprovning är inte värt pengen, de kan läsa felkoder men inte radera dom inte heller vet dom de funnits i flera år i bilen. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Bara för att uppdatera med bilen, så det som hade hänt var att tändningslåset hade gått sönder. Känns som om det endå är något av dom sista sakerna som ska gå sönder på en bil. Bilen är en 2006, borde det inte finnas kvar någon garanti som tar detta? Mvh |
|
| Maskinskadegaranti? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.