|
|
|
|---|---|
Betterlead |
Hej. Här får ni en länk till mina första, lite halvtaskiga bilder på min F31:a Länk Just nu sitter alltså vintersockarna på bilen och det är kanske inte BMW:s tuffaste eller snyggaste fälgar, men för 5kkr kunde jag inte tacka nej till dessa. Gått endast ett par 100 km. Som nya. Snygg deal jag fick av bilhandlaren. (Han fick så klart mina till Volvon som jag bytte in.) V Spoke Style 413 - 17" 17x7.5 225/50/17 front and rear När vintern är över, kommer dessa på: M Sport Package Star Spoke Style 403 M - 19" Och bilder på fälgarna hittar ni här: Länk Bilderna ligger på min server och jag har inte hunnit göra något bläddringsbart album, så ni får helt enkelt klicka fram och tillbaka. Hoppas någon har nytta eller nöje av bilderna. |
| Riktigt snygg! Fälgarna är det absolut inget fel på. | |
|
Grattis till en synnerligen läcker bil!:) Nu är det bara att gå med i Länk och träffa gemensamma gelikar i din landsände. Mvh Asken |
|
|
Skit snygg! På med 19" M5 F10 eller CSL fälgar! Rött är så jäkla sportigt! |
|
Betterlead |
Tack! Jo, jag ska överväga ett medlemskap BMWCS. Det låter lockande och spännande. 19":are kommer på i april, men det blir de som jag nämnt ovan. Jag köpte ju en färdigbyggd bil som stod hos Theanders i Lund - tycker de är riktigt snygga också. Hmmm, undrar om jag kommer att behöva sitta på en kudde när 255/35 på bakaxeln ska bilda buffert mot asfalten... ;) Men grymt snyggt blir det. Den röda färgen är riktigt "fet". Eller mustig - lite Quentin Tarantinoröd, skulle man kunna kalla den för. |
|
Riktigt snygg och kul med Melb röd. Fått känslan att den färgen är lite ovanlig. |
|
Betterlead |
Jo, det krävdes lite mod, att välja bilen med denna färg. Jag tror aldrig jag skulle göra det utan M-sportpaketet och de fina 19"s-fälgarna. Den biten blir extra kul i april. Jag har alltid varit orolig att jag ska tröttna på en röd bil, men när det är ett faktum, måste jag säga, att för varje dag som går, tycker jag istället mer och mer om den - och det utan 19-tummarna på än. Min senaste röda, var en Renault Grand Espace. Min dotter döpte den till "Räkan". |
|
Det är ju lite skillnad på en en Renault Grand Espace och "Räkan 2"! ;) |
|
Betterlead |
Japp! Espacen var mer än buss, liksom. Men faktiskt en kul vagn och himla praktisk när man i princip kunde få in allt och lite till i den. Ingen raket med körglädje precis. Men gosse vilket bra Autobahnlok. Med dieselspis då. Jag hade en blå bensinare innan. Inte riktigt lika tuff i motorn. |
| Jag tycker att det är riktigt snyggt med rött speciellt när det bryter av med svarta detaljer som tonande rutor som på din bil, | |
| Var det din röda som stod inne i hallen med cykelhållaren på taket? Riktigt snygg bil oavsett! | |
Betterlead |
Jepp, det stämmer, det var den. Tyvärr fick jag inte med cykeln på köpet... Dock hållarna... Kolfibercykel - kostar multum... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.