|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Japp, nya bilen har tydligen inte Bluetooth, iaf inte enligt säljaren. /gustav |
|
|
GuOs; Grattis till en snygg och trevlig bil! Jörgen; Det är S320A som innebär ej monterade emblem. Chris87; Vet du det av egen erfarenhet?=) Mvh Stephan |
|
|
GuOs om du tittar i mitt bilgalleri på min profil så ser du hur 373M fälgen ser ut på en 535d F11 med M-sport. Klart snyggaste fälgen 20" om man inte väljer att gå upp på Hartge. /Anders |
|
|
Anders, jag har dreglat över dom bilderna, tack! 373M är nog den snyggaste i min mening också, iaf av de jag hittat. Hartge blir lätt lite för plottrig tycker jag, sen är dock såklart rätt saftigt prissatta också. /gustav |
|
|
GuOs: PowerPost på väg ang din "gamla" bil! |
|
|
Mera återkoppling. Har tagit bort annonsen på Blocket för min gamla bil, var bland det svettigaste jag gjort, helt nerringd från kl 16 igår kväll. Folk var tämligen angelägna för att säga det minsta... Bokat dubbfria 245/40-19 till den nya som jag hoppas hinner dimpa in innan köparen av den gamla hinner ner på onsdag. Annars får det bli buss... /gustav |
|
|
Hej Gustav! Gammal tråd men vill ändå ställ en snabb fråga: Jag har en liknande bil som du köpte. Du har bl.a. S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6VCA Control for Combox S8SCA Telematics access request,country-spec. Fungerar någon enda av dessa saker för dig? Voice Control fungerar säkert på engelska men man vill ju inte ha hela kontrollsystemet/CICn på engelska för att få en ökenfunktion som Voice Control att fungerar på ett språk man egentligen inte pratar.. Så att säga.. - Kan du t.ex. köra appen i telefonnen som mäter din förbrukning? - Kan du köra BMW Online? - Kan du starta internet? - Fungerar ens din SOS-knapp i taket (de flesta vet inte för en SOS-knapp är ju ingen man går runt och tycker på) men prova så får du se.. :) 100:- på att den inte fungerar såsom det är avsett... Kollar man lite på vad kostnaden för att köpa till dessa funktioner (koder) är så ligger den ju inte direkt i paritet med vilken funktion man får.. Tycker jag.. Massor med pengar - i princip ingen funktionalitet.. Just my 2 cents.. |
|
| Sorry.. Det hela var riktat till en Jörgen som också deltog i tråden. Inte Gustav. beklagar sammanblandningen! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.