|
|
|
|---|---|
|
Hur hittar man info-beg.priser och trim till min goding!?!Är det nån som har några tips??? Värme-ventilen på vänster sida krånglar,vet nån om det går att fixa själv??? MACKILLER | |
Henrik535 |
Tjena har själv en 535 med b10 motor, bara lite nyfiken på om du har kört någon original 535 och kan jämföra om det skiljer sig mycket eller lite motormässigt. |
Henrik535 |
Har bilen funnits med i börsen här eller |
|
Har ej kört nån 535i,Joooo, men inte så som man känner hur den går...tyvärr_______ Vet ej,tror ej det,köpte den från S-vall!!! MACKILLER |
|
|
Henrik535: har du byggt in b10 3,5:an i 535:an sedan du skaffade bilen?? Är intresserad av att göra det i min 635 -81. Vad ska man tänka på? Vet du var man kan få tag i en beggad b10 motor? /Esa |
|
|
Nopp, det är en äkta Alpina som jag har!,men jag kan tro att det är enkelt eftersom det är samma grejor som i 535:an!Det är bara förädlat av Alpina-killarna!!! Borde ej va nåt problem att modda 635:an+B10 motorer finns det nog i T-land...Annars finns det ju en&annan i sverige(troligt dyrare) som tar hem skrotade Bmw´s och säljer delar, har sett det pratas en del om dom här på forumet... Hoppas du lyckas med motor-bytet, skillnaden är som natt/dag!!!/ Lycklig B10-ägare/ Macke |
|
|
MACKILLER666, angående värmeventilen. "kärvar den" mekaniskt finns ju mektipset på sidan, kolla: Länk Always Diesel |
|
Henrik535 |
Till esapekka: Ägaren innan mig satte i motorn, men det är ju i stort sett samma motor på utsidan så det fixar du nog |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.