|
|
|
|---|---|
E34_Robert |
Vet inte om detta är rätt forumdel men gör ett försök. Idag har jag haft för mycket tid över så har skapat en hemsida för min bil. Har lagt upp rätt mycket innehåll och information om min bil. Visserligen finns det sidor som Garaget där man kan lägga upp information om sin bil men tycker det fattas saker att skriva om bilen där. Historik om bilen, Hur det gått besiktning och förbrukning. Vad tror ni om den idén? Adressen är Länk |
|
Snyggt! :) Tycker det är en bra idé, bara du orkar hålla på att uppdatera den så. Kanske en sådan sida är mest för ens egen del, och bra att ha när man i framtiden skall sälja sin bil. För att utomstående skall följa sidan måste det nog till något bloggliknande element på sidan. |
|
E34_Robert |
Tackar! Jag har kollat runt på Google efter andra liknande sidor men har inte riktigt hitta något. Grunden är lagd nu, så får hitta på nya sätt att locka till sig läsare. Kommer att uppdatera varje gång förbrukningen på bilen. Sånt är alltid intressant. :) Jag kommer att göra en "artikel" om mitt kommande rep på bilen, byta av "torkar-arm utan motor" del. Men det är som du säger. Det är mest för sin egen del. Men kul om andra kan ta del av det. Kanske folk blir sugen på en E34 när dem ser att det inte är dyrt att äga. |
| Fin bil! Kunde inte hitta någon info om vad du har för fälgar på den, antar att det inte är standard. | |
|
Fin bil! :) Tror dock som videopac att det kan bli svårt att få folk att följa sidan. Sidor för kostnadsuppföljning finns redan ex. vis Länk (Bränsle, Service, Besiktning mm mm) |
|
E34_Robert |
Jag tror att suget verkar finnas. Är sjukt vad besökare. 625 besökare sedan kl 22 igår. :P Sweden 633 Finland 4 Romania 1 Latvia 1 Det blir ju ingen större blogg men kanske kan väcka intresset hos fler att äga och vårda en E34. Nu när det börjar nalkas vår och sommar så blir det troligen mycket fotografier. Det får nog bli min inriktning på sidan. "Ögongodis-bilder". :) Vad tror ni kan göra att besökare fortsätter följa? Utöka till fler E34? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.