AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.664

Vet ni nåt om denna E91? (För)Bra pris...

Länk

Vad tror ni?
re
93
remle
E90 320d EDE, -10

Den har inte Hifi-anläggnignen som han påstår i annonsen.

Bilens utrustning Länk
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Ser inget jättekonstigt med priset. Det är en äldre högmilad E91 och han kanske vill sälja på riktigt till skillnad från drömmarna på Blocket Länk Den har varit till salu i minst 1 år...

-------
//Lövet
Bilen är trots allt 7 år gammal så ett pris strax under hundringen låter ganska rimligt trots allt - får också magkänslan att han verkligen vill bli av med bilen.

OT: Bilen du länkar till är ju patetiskt dyr. Jag tittade faktiskt på en exakt likadan hos Theanders bil i Feb 2009 med ungefär samma miltal. De skulle då ha 209kkr i begärt pris. Det var fyra år sedan...
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
325an i min länk var till salu INNAN jag köpte min 525d. Har alltså lyckas sälja 2st bilar under samma tid han haft sin ute på annons...

-------
//Lövet
Jo
246
Jopovic
325DA E92 Coupé M-sport
remle: Den där hemsidan är skit, har upptäckt flera gånger att utrustningslistan inte stämmer. Bl.a. ska min gråa coupé vara svart och ha taklucka vilket den inte har. Sen så är det väldigt mycket utrustning som saknas på deras lista som min bil har.

Enligt BMWVin har inte min bil heller Hifi vilket den faktiskt har, fick en lista utskriven hos BMW med all utrustning. Så tro inte på att allt där stämmer..
Jo
246
Jopovic
325DA E92 Coupé M-sport
Bl.a så har dom glömt små detaljer som fullt M-paket, läderklädsel, navigation, larm osv.
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Jopovic: du menar att BMWVin.com inte matchar utdraget du får från BMW på din bil?
re
93
remle
E90 320d EDE, -10

Jopovic: är ju inte direkt några små detaljer de har glömt :p. Jag som förlitade mig på den sidan.
Jo
246
Jopovic
325DA E92 Coupé M-sport
Lus: Precis det jag menar!
Som jag skriver ovan så är det mycket som inte stämmer så som färg på bilen, taklucka, m-paket, läderklädsel, navigation, larm m.m. m.m.
Det är inga små missar utan stora grejer som inte har eftermonterats på min bil utan suttit där sen den var ny enligt BMW och dom har väll rätt uppgifter om någon? :)

Har även märkt på flera andra bilar jag kollat upp att utrustningslistan från BMWVin.com inte stämmer. Tyvärr har jag inte dessa chassinummer sparade så ni kan se själva.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Kollade på min bil och det såg ut att stämma till 100%

___
//Ulf
Jopovic: BMWVin.com hämtar sin information från BMW:s egna system. Det är för övrigt möjligt att logga in i BMW:s system också och hämta ut en utrustningslista. Extra intressant är det då BMW-verkstäder och återförsäljare själva hämtar utrustningslistorna ur det systemet.
Du måste nästan ha knappat fel på ett tecken i chassinumret.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.