AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.929

Var finns det en skrotad Z4 kaross

Ha
271
Hasse Z3
Z4 2005 3,0I
Vet någon var det finns en skrotad Z4 kaross?
Jag behöver den formpressade ljuddämpningsmattan på torpeden
i motorrummet.
Den är troligen sönderspolad av högtryckstvätt!!??
Tacksam för svar!

Hasse Z4
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Bildelsbasen.se, laga.se, ebay.de

-------
//Lövet
Z4
482
Z4-pirayaN
BMW Z4 3.0 Roadster -2003
VW Passat -2013
Den går att köpa bara för några hundra hos BMW...
Visa användare
635
WGG
325i Touring (e91)
Jaguar F-type R
Mer troligt att det är möss eller andra skadedjur som gnagt under avställningsperiod än "sönderspolad av högtryckstvätt". Jag har sett det på andra z4:or...

Konstig infallsvinkel du har. Jag menar, Varför skulle du ha tag på en skrotbil bara för att få tag på en reservdel?

Ha
271
Hasse Z3
Z4 2005 3,0I
Enkelt!
Trodde helt enkelt att den mattan inte gick att köpa som reservdel.
nu är den däremot beställd.
Dom några hundra var nio stycken.

Nu tänker jag skarva den mitt på torpeden, så om någon behöver den högra delen vid bromsservot så finns den kvar.

Hasse Z4
Gå till
Länk

Där kan du köpa BMW originaldelar, betala med kontokort. Är i Sverige inom en vecka.
Du ser rubrik i blå text ONLINE-EERSATZRALE KATALOG
Välj din bilmodell, gå in i grupp 51 Vehicle trim insulation. Där plockar du artikelnummer och lägger i varukorgen.
Isoleringen heter 51487012717 och kostar 78 EUR + moms 19%

jag har använt denna firma just för att man kan få tag på de där smådelatjerna ochde har en iordentlig katalog
Visa användare
281
Kornknarr
M-roadster -98
Bra att veta. Ska testa. Tröttnade lite på en svensk leverantör som var otroligt sega och fortfarande inte har levererat allt jag beställde innan jul. Droppen var när jag ringde dem och de sade att de inte kunde hitta alla delarna på lagret och inte visste om de hade kommit från BMW eller inte och sedan frågade mig om jag tyckte att de skulle beställa dem en gång till? Jag menar hur tänker man då? Jag har ju redan betalt dem för delen?

Ursäkta mitt förra e-mail. Stavade som en kratta. Jag gillar den ovan angivna länken Länk .
Hitta delen i reservdelskatalogen. Kopiera och klistra detaljnummer hos Autohaus Kuhnert och lägg den i varukorgen. Gå till kassan. Kan det bli enklare?
Jag var överraskad över att mina delar var färdiga för leverans redan dagen efter min beställning.
Bra fortlöpande information som ordererkännande samt tracking av paket. De använder ett lokalt tyskt åkeri, men från svensk gräns tas det över av Schenker.
Jag kommer att använd dem fler gånger.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.