|
|
|
|---|---|
|
Hej, Någon som kan rekommendera en batteri laddare för X6M50d? Vilken kapacitet har batteriet? Mvh Markku | |
| En ctek. | |
|
Jag blev rekommenderad att köpa en Ctek till min M5 och det borde ju vara vettigt även för dig. /Anders |
|
|
En C-tek på 5A bör räcka. Har själv en X6 fast 50i med ett AGM batteri på 90A som motsvarar ett vanligt syrabatteri på ca 120-130A. Drar bilen mycket ström? |
|
| Vill bara undvika problem med batteriet då bilen endast körs ett par mil om dgen. | |
|
61-43-2-153-788 Köpte denna till min på schmiedmann, ca 1000kr. För AGM batteri. Installerad på 15 minuter själv. |
|
| Dessa bilar borde levereras med ctek.. Räcker att bilen kört under veckan utan att ha laddats upp med ctek'en, då laddar den över ett dygn innan den indikerar grönt igen. | |
|
kör på bmw's vanlig 4A laddare. har en ctek men hittade den inte i flytten eftersom frugan är duktig på att städa undan saker och ca 3veckor efter montering så dyker den helt plötsligt upp... enda skillnaden är dock att 0.4A mot orginalen i mitt fall. som flera säger ctek har starkare laddare som är lika smidiga att montera. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.