|
|
|
|---|---|
| Är det någon som upplever att inte värmefläkten går att köra på full speed när det är kring 20 minus och mer ute? Tycker att den går bara upp till drygt andra steget då jag kör manuellt och likadant på auto.Men när det är 0-15 minusgrader ute då funkar alla stegen klanderfritt både manuellt och i auto. Jag har lilla kliman i min E60 -05a finns det kanske någonstans i i driven där fläkthastigheten går att öka då det är över 15minus eller kan jag ha något fel nånstans vad tror ni? | |
|
Jag har faktiskt precis samma problem som du. Dock vet jag inte om det är från minus 20 som dig, men jag märker helt klart nu under vintertiden, att fläkten inte vill speeda upp som den brukar. Provade igår att trycka full kyla, och normalt brukar det fläkten nästan vilja blåsa ut hela kupén. Men den går bara på halvspeed. Lite oroväckande. Har E60 -03 |
|
| Jag tror ja räknat ut vad de kan vara eftersom jag oftast kört småkörningar med många starter så är inte batteriet fulladdat och då slår systemet ner på vissa strömförbrukare för att det skall räcka till att köra bilen. Jag provade och ladda upp batteriet lite grann och då blev det bättre,så man skall försöka och ha det fulladdat det suger ju mycket ström ur det när det är kyligt ute. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.