|
|
|
|---|---|
|
är den till nackstödet? Länk | |
|
Japp, den knappen styr nackstöden! Men bara om knappen i förardörren som styr fönsterhissarna bak inte lyser grön, då stängs nämligen den funktionen av. På samma sätt som att nackstöden inte automatiskt åker upp när någon sätter sig i baksätet om du har stängt av fönstrena där. Niklas Fransosen |
|
|
ok :) men vart styr man stolarna bak ifall man har el där? |
|
|
bilden kommer från denna annons, mkt bra pris btw Länk |
|
|
saknar editknapp på detta forum, så jag får göra ett nytt inlägg för en annan fråga knappen till vänster om START/STOP vad är den till för? |
|
|
Fantastiskt pris! Men en bild säger mer än tusen ord. Länk /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
|
Till vänster om start/stop sitter väl avstängningen för PDC på VFL åtminstonde. /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
|
Bilen i annonsen hade dock snyggare interiör om frågar mig! Svart pianolack ser bättre ut ä den du länkade till, poppel? Synd att den inte är låååång. |
|
|
Lång skulle inte gå in i mitt garage... men det skullen en kort 760 göra. Här har vi optimal inredning, nästan... Länk /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
|
Vad är det som är individual på bilen i annonsen jag länkade till? ser bara att den har svarta lister istället för krom |
|
|
Den ser ut att ha Individualpaket helt enkelt. Kolla på schwacke.de så kommer du att hitta igen det. /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
|
Bilen som den första bilden hör till har inte komfortstolar i bak. Det är först då man kan justera dom. Man sitter dock ändå väldig bra i standardstolarna :-) Niklas Fransosen |
|
|
En fråga till er med E65 Är dessa i bakrutan el eller måste man öppna och stänga för hand? Länk |
|
|
mer frågor, Länk kan man styra passagerarstolen fram från armstödet i mitten bak på denna bil? |
|
|
Ang gardinerna i bak så tror (jag har inga själv) jag att dom är el. Om du tittar på knappsatsen i dörren så finns det fler (tre) knappar. Vid inga gardiner finns det bara en knapp. Jag tror att man kan styra bägge sidor i resp dörr. Niklas Fransosen |
|
|
Jag vet att på F02 kan man styra passagerarstolen fram från baksätet så det ligger nära till hands att misstänka att det går även på en e65. Det beror nog även på om bilen har standardstolar (då finns inte funktionen, jag har det inte alltså) eller om du har komfortsstolar. Tror funktionen bara finns med komfort. Kan även ha med lång eller kort version att göra. Googla på "User Manual e65" eller liknande så hittar du intruxboken som PDF på en minut eller två. Så kan du läsa dig till det mesta :-) Dock är det oftast en USA-manual då hittar så vissa detaljer kan missa. Jag har både till e65 och F02 på min iPad. Är sugen på att byta bort min e65 mot en F02 nämligen :-D Niklas Fransosen |
|
|
Möjligen att den lilla trekantiga gardinen är manuell.... Niklas Fransosen |
|
|
Jag kör på att solskydden är elektriska... Om man ska eftermontera så är det hela dörrsidan som gäller, men det behövs inga krokar som på E39 med manuella solskydd i bakdörrarna. För att justera passagerarstolen fram ser det ut som att det behövs komfortstolar bak faktiskt... Annars har man ju ingen knappsats att leka med. /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
| Länk | |
|
Alla gardiner i e65 är el-manövrerade. De stora som sitter i dörrsidorna kan vara bra testköra några gånger på ett tilltänkt objekt då fjädern som drar tillbaka tyget lätt kan häkta sig om de inte används så ofta, kostar en slant att åtgärda... Farsan har ingen knapp att styra passagerarstolen från baksätet i sin e65 inte heller farfar i sin f01 så antar att det enbart är för dem som har komfortstolar bak... // Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.