|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, behöver lite råd av en supra kunnig person har en den funderingar på att byta in min 335a mot en toyota supra Supran har gått 15000mil och har full BPU Länk Alla säger toyota supra är världens mest överdimentionerade bil och att det håller, Tacksam för alla råd jag kan få. | |
| Om du ändå skall köra högerstyrt: Länk | |
|
Ovanstående länk gick inte: Länk |
|
|
Köp en manuell annars kommer du att ångra dig vvti svårare att mecka med än modellerna innan 97 ja dom håller för frisk körning, känns stabila ESC har mycket gott rykte bland supraköpare Min supra importerades av ESC men jag köpte den av privatperson Supror är svårsålda just nu så det går nog att få ner priset något Vingen kan vara svår att få igenom på besiktningen eftersom det inte är orginal. Lycka till i ditt Supra köp, det finns en klubb för Supraägare Länk och en sida på facebook Supra Owners of Sweden |
|
|
, Denna är manuell, högerstyrd, bpu, Men vad tror du om milantalet?, räcker det lyssna och känna så att motor och låda går som det ska? Går de på nått sätt att testa eller kolla turbonas skick? Vad jag förstår så ska växellådan nästintill vara odödlig och motorn ska tåla typ 700 utan att öppnas? men somsakt vad bör jag titta på? |
|
|
En högerstyrd bil är mycket svår att sälja i Sverige, kom ihåg det till den dagen du tröttnar och vill sälja. Jag skulle leta efter ett vänsterstyrt exemplar. Gäller inte bara denna bil utan vilket märke som helst, så länge det inte är en gammal engelsman. Mats BMW CS #5847 |
|
|
Har kört Supra i mer än 3 år nu. Supran håller för mycket skit! Använder min bil som bruksbil på sommar halvåret och har ca 5-600hk och det har funkar bra. Faktiskt en av dom bilar jag haft minst problem med som jag har ägt med tanke på effekten. 15000mil är inget större problem, tror dock att den kan vara mer svår såld. ESC som företag känner jag inte till så väl - det finns en del firmor som plockar hem riktiga lik. |
|
| Blev det en Supra ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.