AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.676

Fartspärr TV/DVD

Ga
8
Garvis82
330e M-Sport 2018
Någon som har provat dvdinmotion.com? Verkar nästan för bra och enkelt för att vara sant...

OM det fungerar så känns det skönt att slippa rota bland kablage och dylikt för att bli av med fartspärren.
Wi
2.100
Wiberg
iX40 -24
X3 30e -23
Har inte prövat dvdinmotion.com själv men med tanke på hur många andra som prövat så kan man nog säga att det med säkerhet fungerar.

Jag fick tips här på forumet om hur man kunde göra det själv, så jag gav mig på den lösningen istället. Till slut blev nog inte min lösning billigare (fick P-böter för att jag stod och micklade på fel ställe...), men det var roligare att göra det själv.

Det handlar egentligen bara om att ändra två parametervärden, folket på dvdinmotion.com har lyckats göra detta som en programsnutt på en dvd till skillnad från de flesta andra som måste koppla in sin dator till bilen. Ska leta fram tråden här på autopower och länka, om du är intresserad av att göra det själv.
Wi
2.100
Wiberg
iX40 -24
X3 30e -23
Här är tråden med lite tips: Länk

Hmm, läser först nu din andra mening och förstår att du nog inte är intresserad av att mecka med kablar... Sorry. Då är svaret kort att ja, dvdinmotion.com fungerar!
Ga
8
Garvis82
330e M-Sport 2018
Tack för inputs. Det lutar åt lösningen med dvdinmotion. Efter lite googlande och sovande på saken så känns det som ett tryggt val.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Någon som har koll på alternativen för att lösa samma problem på en 08:a?

___
//Ulf
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.