|
|
|
|---|---|
|
Länk Är bilen fin så är den ett obeskrivligt fynd.. 92a uttagen 95??? Men hur rätt känns det att köpa en bil med tyska exportskyltar, suspekt få mil och märkligt lågt pris? Är lite sugen på att åka och titta på den, bara för att få sig ett förmodat skratt.... OBS STAVNINGEN OBS! *LOL* | |
|
Om du åker så glöm ej att berätta för oss hur bilen såg ut... /Kristian |
|
|
Skulle kunna satsa min vänstra njure på att det är en jugge som har skrivit annonsen . hahaha //Marin |
|
|
Och inte har bilen metallic lack som det står i annonsen heller.. önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
A-N |
Skön stavning, inte ett ord rätt (nästan). Känns som detta är en garanterad blåsning. Andreas |
| En ägare och imporderad? | |
|
Annonsen verkar helt klart seriös *A S G A R V* Joachim |
|
gagg |
de där e ju ett skämt... måste de ju vara... självklart finns de dom som stavar dåligt, (är ju invandrare själv så jag vet) men även om man stavar riktigt uselt så skriver man aldrig en annons på det där sättet... jag tror bara att det är nån kille som sitter driver... |
|
Det.er.inge.skamt.Maria.och.Juro.importar.bilar.och.selgar.i.blokcet.valdigen.ofta =) Länk |
|
|
lol Braxen Joachim |
|
|
gagg: precis min tanke. Har självklart förståelse för att alla inte stavar helt klockrent alltid, men om man skriver en annons bör man iallafall FÖRSÖKA!?! hade det inte varit för att det kostar 60 spänn att annonsera i blocket hade jag också tippat på att det vore ett skämt! ;-) /Kalle |
|
betriebsanleitung1 |
Det var väl samma som hade den diskreta rosa pantern e 30 cabben till salu + några andra. |
|
Bättre att skriva så här: TILL SALU: BMW ASYL-EDITION. ALIFÄLGAR. SERBSTYRNING. MÖRKA HINDUER. ALLAHRM OCK EN HELT NY MUSLIMANLÄGGNING. SÄLJES TILL HÖGST BEDANDE HELLRE OMKOMMEN OCH BORTKÖRD ÄN BORTKOMMEN OCH OMKÖRD |
|
|
Annars finns det alternativ. Länk www.hagalundracing.com |
|
|
Andersk: Klart grym! mvh Berg Den är inte lång men den är smal...... |
|
|
Här kan ni kolla vem telefonnummret går till: privatpersoner.gulasidorna.se |
|
MIRRE75 |
Vad säger ni om denna då??? =)) Länk |
|
MIRRE75 heheh ,den var kul ....blev nästan sugen "Aktiva människor tänker om, passiva tänker: OM!" |
|
| Skulle ju kunna någon bugg med ett eng. keybord, eller liknande verkar ju vara punkt istället för mellanslag etc. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.