|
|
|
|---|---|
|
Hej pa Er, Bytte nyligen mobil, och min ///M-logga (ikon)fungerar inte langre. Hittar den inte pa natet. Kan nagon hjalpa? Halsningar Mike | |
| Om du har en skapligt ny Ericsson kan du troligen hitta den på www.esato.com | |
|
tror även www.bmw.se har den... www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
| Stämmer bra. Jag tog min från BMW's sida | |
|
Tjenare. Tror inte loggan finns kvar på BMW. Jag har letat men inte funnit. :/ /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Found it! 1. Ring betalnummer 0900-20 02 155 2. Ange mobiltelefonnummer 3. Ange ikonkod 4349320 "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
Anders S. Vilen logga är det? Är det M3 loggan? Funkar loggan till Ericsson T65? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Sorry, Vet inte om det bara är till Nokia som jag har. Det är i vilket fall "M-loggan" med bara M:et och "stripes:en".... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
Det är M/// loggan Länk |
|
|
Jag hittade en enklare: Skicka sms: ABI BMWM35 till nummer: 72106 kostar 10:- "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
Länk Gå in där och logga in er sen kan ni ta hem loggos gratis!!!!Finns både ///M och ///M3 loggo Funkar till både Nokia,ericsson m.m Mvh Ricke |
|
|
Här finns det både på M,M3,M5 Länk M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
| Ni ar guld Grabbar. Tack for hjalpen. | |
|
Killar vet ni om NOKIA 7650 redan kommit ut i Sverige? Den som ser ut som en "palmpilot" med inbyggdkamera och massa lull lull? Söker DeTomaso pantera Support Your Local Big Red Machine! |
|
|
Tjenare. Hittade loggan på Lunarstorm, men det var bara till Nokia. Vet nån var man kan hitta en M3 logga till en Ericsson T65 så vore jag oerhört tacksam. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
kolla lite längre upp på mitt förra inlägg.Där tror jag att det finns till din Ericsson T65.... Mvh Ricke |
|
|
Ricke: Planitmobile har varit nere hela sommaren. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
BIMMER |
nån som vet när planetmobile öppnar sin sida igen... |
|
bayerischemotor>> Jo, 7650 har funnits ute ett tag nu. En rätt cool telefon med "nightvision" till kameran fast standby tiden är inte speciellt bra. kolla på: Länk för info. |
|
|
Vill ha ///M logga på min T65 ! nån som vet en bra sida (som fungerar) vore trevligt... ---------------------------------------------- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.