|
|
|
|---|---|
microbe |
Jag har precis köpt mig en 528i -84. En liten fixa själv bil (dock mest finputs)... =) Nu till frågan som kommer att få mig att framstå som riktigt grön. =P När jag provkörde den lyckades jag inte hitta backen på den. Eftersom den lilla brickan med växellägena inte finns kvar på spaken så var inte den till mycke hjälp... Jag försökte trycka ner den å provade åt både höger å vänster...men lyckades ändå aldrig få i den. =( Mycket tacksam om någon kan hjälpa mig i mitt dilemma. Verkar onödigt att riva ner lådan om det inte är nått fel på den. Ska hämta hem den imorron så jag vore tacksam om nån kunde hjälpa mig... |
|
Du drar spaken åt vänster och uppåt. KickDown |
|
microbe |
Tackar å bugar. Det är lättare att hitta backen om man vet var den ska ligga... Håller tummarna för att det bara var det att jag inte hittade läget, så jag slipper riva lådan. |
518i slow mobil |
det sitter en tryckspärr, litet motstånd att trycka förbi... Sen upp... Alltså: Vänsterförbi spärr, sen upp.... OK?? E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk |
microbe |
Tack för svaren. Den gled i så fint när jag visste var jag skulle leta efter den. Slapp man riva den låda... =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.