|
|
|
|---|---|
|
Hur många skall dit? Tänkte att de som har M och Alpina bilar skulle åka kolonn som vi gjorde när vi hade M & Alpina träffen i somras och Gävleträffen (och bli stoppade och få blåsa lite igen..:) Kanske träffas vid Statoil Järva Krog som vanligt?! Länk | |
|
jag ska dig om jag är hemma! fast jag har inte bestämt mig vilken bil jag ska ta i sådana fall!? |
|
|
Du tänkte att om man skulle köra banan så tar man 335:an alt. endast utställning så blir det Alpinan? Utsökt "problem"... Länk |
|
|
Stensth: vad ska du ha för bilen.. och hur ser den ut? Vinterbil vill man ha.. Den som har flest saker när han dör vinner... |
|
|
STEPHAN: tyvärr så är projektet inte färdigt ännu, kanske kommer ut tills nästa år men är osäker till detta då jag reser mycket! Fast om det blir utställning så blir det nog Alpinan i alla fall, alternativt min E21:a! |
|
|
Gudis: Jag hade tänkt mig 3000kr som den står nu. Med 13# Bbs original fälgar. Maila mig för mer info om bilen. Bild kommer nedan: Länk |
|
| ska dit om jag inte är bort rest på en sista minuten hinna och testa bilen på bana i år.. (Har inte haft semester än i år!) Jag måste bara hinna och testa bilen på bana i år. | |
|
Hmmm.. vad galet det blev! Så här skulle det stå: Jag ska dit om jag inte är bort rest på en sista minuten.(Har inte haft semester än i år!) Jag måste bara hinna och testa bilen på bana i år. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.