|
|
|
|---|---|
Justice |
325 coupé-92 Jag har sett att det sitter en "knytnäve" stor bussning på ena stötdämparen bak,men hur byter man den?Det sitter ju oxå nån liten plasthylsa som inte vill fästa.... Ska den sitta uppe i fästet eller nere? Vore tacksam för lite goda råd! And justice for all... |
|
Jag har nyligen bytt stötdämparna bak på min 325:a men jag vet inte riktigt vad du menar. Prova beskriv lite mer utförligt så ska jag se om jag kan hjälpa dig. www.malte-racing.com |
|
Justice |
Jo det är ju så här dårå... På höger bak-stötdämpare sitter en slags bussning,"gummikudde" kanske 1.2dm x 1dm. Vad jag tycker att det ser ut som så är det torr och fnöskig,den hjälper väl stötdämparen att inte slå i botten? Där sitter även en plasthylsa kanske 40x5cm. And justice for all... |
|
Ok, plasthylsa ska det sitta en på varje dämpare, träs på uppifrån och är väl nån sorts dammskydd, hålet i toppen på hylsan är precis så att pinnen på dämparen går igenom, om den trillat ner till botten av dämparen är den paj och du får införskaffa en ny. Bussning fanns det iallafall ingen på min så där kan jag inte hjälpa dig.. www.malte-racing.com |
|
Justice |
Bockar och bugar.. And justice for all... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.