|
|
|
|---|---|
|
Utrustning: 335 Estorilblau metallic N6SW Standardläder - Svart S210A Dynamisk Stabilitetskontroll (DSC) S226A Sportchassi S249A Multifunktion f ratt S320A Utan modellbeteckning S338A M Sportpaket II S386A Takreling S403A Elektrisk glastaklucka S411A Eldriven fönsterhiss fram/bak S423A Velourmattor S426A Varningstriangel och Förbandspaket S431A Innerbackspegel automatiskt avbländande S441A Rökaresats S464A Skidsäck S473A Armstöd fram S481A Sportstolar S493A Förvaringspaket S494A Sätesvärme fram S502A Strolkastarspolning S508A PDC S520A Dimstrålkastare S521A Regnsensor S522A Xenonljus S534A Klimatautomatik S550A Bordcomputer S606A Navigationssystem radio S632A BMW Handy (Integrerad Motorola) S672A CD-växlare för 6 skivor S676A HiFi-Högtalarsystem S710A M Sportratt multifunktionell S716A Aerodynamikpaket S760A Högglans shadow line S772A Interiörlister Alu Black Cube S775A Takhimmel antracit S785A Blinkerslampor vita S789A BMW LM hjul Induvidual S818A Huvudkontakt batteri S832A Batteri i bagageutrymme S938A Induvidualserie S940A Specialönskemål för utrustning Utanför standardutrustning: Tonade rutor, sju st Märkta rutor Belyst M-knopp Detta vet jag saknas men finns det mer? HK-ljud Stora navin Elstolar Drag Kunde man tex få PDC fram på E46 så saknas det oxå. ///Micke | |
| Farthållare är väl standard gissar jag....Autodimmande backspegel/-ar? Insynskydd bagageutrymme (fanns det till E46?)? | |
|
Finns farthållare, automatiskt avbländande innerbackspegel och insynskydd med lastnät. Fanns det att få avbländande ytterspeglar oxå? ///Micke |
|
|
Härlig bil och snygg färg, såg i bloggen. Grattis till nya bilen. Skulle varit två år nyare så hade du haft rostskyddsgarantin i 12 år. Har ju själv en e46 02 med lite rostangrepp. Kopplat till elstolar fanns väl även att höger backspegel viker ner sig då man backar - för att lättare undvika kontakt mellan fälg och trotoarkant. Ska du köra vinter - skaffa vintermattor - både fram och i skuffen, samt bak om du ofta ha passagerare bak. Bra att kunna få ut snö och smältvatten. Även om man slår av skorna så blir det blött. Har du delvis fällbart baksäte? Det har jag 2/3 vänster + 1/3 höger. Vet inte om det går att kombinera men jag har en lös ksidsäck jag funderar på att montera men kollar gärna hur det ser ut i skuffen din innan - om du ska plåta någon dag så får du gärna ta en bild på hur skidsäcken ser ut från skuffsidan. Jag har eftermonterat krok och motor-kupevärmare som går på 230V. Det jag önskar mig är helskinn (har halv), xenon och sport-fjädringen. /Patrik, din gamla garagegranne :-) /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
Tack Patrik! Ja, jag är nöjd! Ja, nervinklingen ingår i elstolarna. Gummimattor är på gång! Japp, fällbart baksäte med skidsäck. Bättre du kommer och kollar. ;-) Krok ska monteras. Glömde skriva att den saknar även larm, frärrlås finns men inte larm.. Skumt att välja bort det. ///Micke |
|
|
Mcke; Grattis till en riktigt läcker E46a. Helt klart snyggaste färgen! Kika på schwacke.de för vad som saknas, bland annat gick det att få utökat nappaläder. Larm är relativt vanligt att man inte valde på den tiden i Tyskland numera väljer inte alla det i Sverige heller. Mvh Stephan |
|
|
Tack Stephan! Kollade lite snabbt, är som sagt inte så mycket som saknas. Återkommer när jag lusläst. :-) ///Micke |
|
|
Micke: Läcker bil med trevlig spec! Tror du är hyffsat rätt ute med det som saknas. Möjligt att det fanns Webasto att beställa även till E46? På min fd 320dAT -03 hade jag även: S261 Sidoairbags för baksätespassagerare ___ //Ulf |
|
|
Finns airbags i framdörrarna. :-) Webasto hade ju varit mumma! ///Micke |
|
|
Japp, den senaste månaden så värderas den utrustningsdetaljen mycket högt. Köper man bil mitt i sommaren är det lätt att glömma bort dess värde... ___ //Ulf |
|
|
Micke olsson: Mycket trevlig spec du har fått på bilen, snygg färg och allt Grattis |
|
|
Fin bil, men att kalla den nästan fullutrustad blir väl lite galet? Bortsett från de individual specade tillbehören så hade min E46a samma utrustning som din fast även H/K, Elstolar med minne och avtagbart drag. Det blir lite som att säga att en bil är 99% rostfri... |
|
|
Tillgängliga options + Prislista E46T Länk |
|
|
Var det den som annonserades AP-börsen nyligen? ------- //Lövet |
|
|
e34briliant: Var går gränsen på nästan fullutrustad då? mackan 323ti: Perfekt sida, tackar! Du vet inte om det finns en svensk motsvarighet? Mina tyskakunskaper är, låt säga, kassa! Lövet: Jepp! ///Micke |
|
| Micke: Är bara jag som är allergisk mot begreppet "nästan fullutrustad". Bilen har mycket utrustning och ser riktigt trevlig ut. Det räcker väl för att må bra :) | |
|
Fin bil, nästan lika fin som min. :-) Har likadant utr. + Navi och HK Typkod EV51 Typ 330I (EUR) E-modellserie E46 (4FL) Färg BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Stoldynor STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) S210A DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) Dynamisk stabilitetskontroll S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Anpassning till sportchassi S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Multifunktion f ratt S338A M SPORTS PACKAGE II M Sportpaket II S358A CLIMATE COMFORT WINDSCREEN Klimat komfort vindruta S403A GLAS ROOF, ELECTRIC glastak elektr. S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Eldriven foensterhiss fram/bak S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Solskyddsgardin bak S423A FLOOR MATS, VELOUR Inlaeggningsmatta velours S428A WARNING TRIANGLE Varntriangel och förbandspaket S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Innerbackspegel automatisk avbländade S441A SMOKERS PACKAGE Rökare-sats S465A THROUGH-LOAD SYSTEM Nedfaellbart baksaete S473A ARMREST, FRONT Armstöd fram S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sportstol S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Svankstöd förare och frams.passagerare S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Stralkastarspolare S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S520A FOGLIGHTS Dimstraalkastare S521A RAIN SENSOR Regnsensor S522A XENON LIGHT Xenon-Ljus S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatautomatik S550A ON-BOARD COMPUTER Bordcomputer S601A TV FUNCTION TV-funktion S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL Navigationssystem Professional S620A VOICE INPUT SYSTEM Röststyrt uppringsningssystem S644A PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. Förberedelse mobiltelefon m Bluetooth S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS CD-växlare för 6 skivor S674A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HARMAN KARDON HiFi-system Harman Kardon S710A M LEATHER STEERING WHEEL M Sportratt multifunktionell S716A M AERODYNAMICS PACKAGE II Aerodynamik-paket S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME Högglans shadow line S772A INTERIOR TRIM ALU BLACK CUBE Interiörlister Alu Black Cube S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Takhimmel antracit S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Blinkerslampor vita S789A M LT/ALY WHEELS WITH MIXED TYRES BMW LM hjul Individual S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT Batteri i bagageutrymme P972A COMFORT PACKAGE Paket Komfort P981A COMFORT PLUS PACKAGE Comfort Plus-paket |
|
| Fanns den inte att få med automatlåda...;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.