|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har ett behov av att relativt snabbt skaffa en vettig pendlarbil. Efter att ha dammsugit blocket och powerbörsen hittade jag en enda bil som fångade mitt intresse. Den skulle jag ha tittat på i morgon och samtalet jag inte ville ha kom precis när jag vinkade adjö till min Alfa tidigare idag - bilen såld. Jag söker en E46 diesel, helst en Touring men det är inget måste. Min budget är 40 000 kr och för mig är det viktigare att hitta ett bra exemplar än en, i denna kontext, lågmilad bil. Funderar du på att sälja, eller vet du att grannen/kollegan/älskarinnan har sådana tankar? Hör av dig direkt. Stort tack på förhand, Johan Gröndahl, 0737-24 63 00, grondahljohan@gmail.com | |
|
Jag har tyvärr ingen att sälja, men tänk på att äldre dieselbilar ofta har väldigt hög skatt, så det kan vara lika fördelaktigt rent ekonomiskt med en bensinare. Även reparationer kan bli väldigt dyra på en diesel som gått långt. BMW CS #5206 |
|
|
Jag har en 330Dt som är LB-reg. Ingen skönhet i lacken men mycket bytt och allt fungerar som det ska. Hjullager höger bak måste bytas, sen kan jag inte komma på mera saker så på rak arm. Ge mig dina pengar så är den din :D p.s precis rullat 26k |
|
|
Hej, Tack för er respons. Bilproblemet tillfälligt löst, fortsätter hålla koll här och där efter rätt objekt. //Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.