|
|
|
|---|---|
|
525i Touring dubbel taklucka krångel... Den har fastnat. Måste jag riva halva bilen för att komma åt dom små sakerna i taket eller? Stora eller lilla datorn... Hur vet jag vad det är i min bil? (nyss köpt han...) | |
|
angående taklukan prova att hålla ine knappen ca 30 sekunder. då brukar mor´torn nolla sig stora datorn har 2 fulla rader med knappar har du inte det så har du nog lilla |
|
|
Stora datorn har väl 4 rader med knappar och ser ut så här: Länk ?! // CLiFF - Länk < Vanligt sunt förnuft är inte speciellt vanligt / Mark Twain > |
|
|
OK, väl ambitiöst, 3 rader ska det vara... // CLiFF |
|
|
Cliff: Var har du hittat den bilden? Ser precis ut som om det är MIN dator nämligen. Har exakt samma skada i displayen. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Glömde. Här är lite information om stora färddatorns funktioner. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Klart att det är din, hängde på din sida för att läsa vårt mektips! Har du fått nån mer feedback om fler gjort det? // CLiFF |
|
|
Jag kunde ju ha använt din bild i stället om jag hittat dit från början, där kan man i alla fall inte missa att det är tre rader.. Länk // CLiFF igen |
|
|
Nix, inte mer än ett par här på forumet som varit tacksamma. Jag har även mailat Janne så han lägger väl ut det här på Power när han får tid. Mvh. Micke Olsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.