|
|
|
|---|---|
|
Hej, Står i valet och kvalet att köpa en 525d F11 -10. Mätaren slår snart över på 7.000 mil. Väldigt välskött och välvårdad. Men om man tittar på dessa bilar på t.ex blocket eller bytbil så tycker jag det skiljer väldigt mycket i pris mellan dem. Antar att utrustning spelar stor roll så jag bifogar en kopia från BMWVin.com. Hoppas någon kan vara behjälplig. Colour SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A90) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod.date 2010-09-08 S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2PAA Lug bolt retainer S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S320A Deleted, model lettering S386A Roof railing S3ACA Trailer coupling S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S536A Auxiliary heating S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6S4A Language version Swedish S6UHA Traffic Information S6VCA Control for Combox S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S842A Cold-climate version S850A Additional Export tank filling S863A Retailer Directory Europe S877A Delete cross-pattern operation S885A On-board vehicle literature Swedish S896A Daytime driving light switch S8KAA Dummy-SALAPA S8SMA Car ident. number visible from outside S8TFA Active pedestrian protection S8TGA Thiefproofing device S8TLA Dummy-SALAPA S8TNA Dummy-SALAPA S8V2A Label S1CDA Brake Energy Regeneration S2K1A BMW LA wheel, V Spoke 236 S4ATA Interior trim finishers black high-gloss S548A Kilometer-calibrated speedometer | |
|
Det är en 2011a. Har den automat? Privat eller handlare? Schysst utrustning, 350-360tkr (med automat och vinterdäck på originalfälg) är max vad jag hade velat betala så allt under det är en bonus. Mvh Stephan |
|
|
Tack för ditt svar Stephan. Japp det är en automat och vinterdäck på orginalfälg. 2011 var en överraskning, slog den på bilregistret och då dök den om som en 2010. Det får nog bli affär. |
|
|
det är modellår 2011 tillv efter sep månad |
|
|
Väldigt fin spec! Komfortstolar, navi samt webasto är tre saker man inte vill missa ;-) |
|
|
Bumpar denna tråd.... Det slutade med att jag köpte bilen som jag startade denna tråd för. Väldigt nöjd men funderar på att byta upp mig några årsmodeller. Så samma fråga, samma bil men nästan 3 år senare och den har nu gått 13.800 mil. Fick bra svar sist, hoppas på hjälp även denna gång. Mvh Kimber |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.