|
|
|
|---|---|
|
Länk Känner någon till denna bil? Är tacksam för alla goda råd inför ev. titt på denna bil då jag helt saknar erfarenhet av BMW's 7-serie. | |
| Inte ens ett litet råd?.. | |
| Ägarhistorien ser bra ut i alla fall. Leasing till ett företag i V Frölunda som säljer friluftsutrustning m.m. första tre åren, sedan privatägd av en person i 4,5 år | |
| Den hann bli såld innan jag kunde titta på den. =( | |
| den är ute igen Länk | |
| Du är inte sugen på en 730d då ? | |
| Nej, kör för lite. Det är bensin jag kan tänka mig, antingen en fin E38 eller E65 facelift. | |
| Ringde på 730'in men den var tyvärr inte vad jag sökte så jag får leta vidare. | |
|
Vad var problemet? ------- //Lövet |
|
|
Ok synd, farsan min har en 730d annars från 06. monacoblå med biege sandfärgat skinn. |
|
|
Tycker bilen ser klockren ut kanske andra fälgar bara, Tror ni det är dyrt att ha sådan bil som året runt? |
|
|
Den saknade stämplar i serviceboken, någon stämpel hade de glömt fylla i miltal, några kvittons fanns, några skulle det "gå att få" från verkstad, dock inte alla då de inte lagrade så långt tillbaka. Lite olika verkstäder etc. Kanske inget fel på bilen men jag har högre förväntningar på dokumentationen på en sv-såld bil med få ägare och de milen. captainoats>> Vad kostar den i skatt? Skick? Mil? |
|
| En 730D ca 8300kr i skatt | |
|
Vet ej mil, men runt 16-17, kanske är för mkt för dig ? Ganska mkt utrustning med hifi prof, navi, solgardiner bak o i dörrar osv. Komfortstolar mm. Importerad av farsan från tysk bmw handlare för 3-4 år sedan tror jag när den hade gått 9000 mil om jag minns rätt. |
|
|
En 730d-06 med partikelfilter kostar snarare runt 5600:- i skatt. Min 745d-07 kostar däremot 7300:- i skatt. Mvh. Patric, BMWCS #4598 |
|
|
Tittade på denna Länk 8165 i skatt men alla andra ligger som du säger mellan 5700-5935Kr |
|
|
Slog på farsans 730 D 06 , importerad. 5702 kr i skatt hade den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.