|
|
|
|---|---|
|
Hej har fuckat upp och köpt en carsoft 6.5v interface(kinaskitet). Har en inporterad E38 -96 728i. Jag köpte interfacekitet det i hopp om att kunna byta till Engelska på min bil. Är ny på BMW och naiv nog att tro att det skulle funka. Så det jag har gjort är att läst felkoder hitta så klart inga moduler så jag radera alla koder och sedan hitta jag några. Sen bytte från tyska till Engelska och det funkade MEN nu är varrmätaren på max, förbrukningsmätarn lever ett eget partyliv och tanken visar 60l och jag vet att jag har 40liter. Jag undrar om det går att koda tillbaka så mätarna o allt funkar fast jag fortfarande har engelska? eller är det massor av pengar på BMWverkstad och ett nytt mätarhus? får ingen bra info på google tyvärr där har bara folk såklart skrivit att de som har fuckat upp e idioter. Så jag vill bara ha svar om hur jag ska gå tillväga och inget är ni snälla. Jag vet hur idiotiskt det var o tro att det skulle funka, så ni behöver inte skriva att jag är en idiot. vet redan det. Och som sagt ny på BMW vilket var mera idiotiskt att testa. vill bara ha tillbaka bilen i skicket den var i förrgår. Tack på Förhand // Idioten :( ps sorry för stavfel, dyslektiker. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.