|
|
|
|---|---|
| Då va man bmw ägare igen. Blev en 320d. Touring 2010. 7200 mil, dynamic och advantage edition. Köpte på kvd för 155.000:-, så det får väl ses som ett ok pris. Nån liten repa på bakskärmen, men det kan jah leva med. Nån som har tips om vem som har bäst motoroptimering till denna motor? | |
|
Grattis! Tror många kört med KCR-box -Tihe Suryoye- |
|
|
Grattis! Tror många kört med KCR-box -Tihe Suryoye- |
|
|
Hmm.. -Tihe Suryoye- |
|
|
Jag skulle säga att de flesta slutade med KCR box när partikelfiltren introducerades. ------- //Lövet |
|
|
Jag har BMW 320d-09 manuell ... 177hk, 350nm motorn Satt länge ok funderade .... Kcr .dieselkraft , promoteck ? Efter ett tag bestämde jag mig .... Körde på promotech + box . 210hk, 420nm. Den kopplar in sig och manipulerar signalerna på 3 olika ställen ...... Spridarbryggan , laddtryck samt kamaxelgivaren ..... Tyckte denna kändes mest seriös av de jag funderade på ...... Inte justerbar med rattar , Flyttbara stift med mera som andra dieselboxar har . Satte samtidigt ett kn filter i orginalboxen , likt detta ( men gav typ 450 inkl DHL frakt från Tyskland. Till ytterdörren ) . Ebay.de Länk Detta gjorde väldigt gott för karaktären på motorn tycker jag , och om nått så går den billigare än innan ( förutsett att det är likvärdig körning ) Sen håller jag nog dock med många andra ... En obdII anpassad nerladdad pogramvara är säkert bättre ( finns många , t.e.x Bsr , ESS. Och så vidare ) . Men boxen kändes som en bra lösning för MIG . |
|
| BSR trim! | |
| Om man nu tvunget skall trimma, varför inte köpa BMWs Performance Power Kit? Då får du även större kylare av laddluft och förstärkt fläkt. Borde kännas tryggare också att BMW har vägt av vilka komponenter som krävs för att bibehålla tillförlitligheten. | |
| Grattis vad gött med ny bil! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.