|
|
|
|---|---|
|
jag undrar över en liten manick som sitter till vänster om värme reglaget, den ser ut som en liten mickrofon, nån som vet här vad det är? jag har en 320 -86 E30. tacksam för svar. mk | |
|
jag e nyfiken bara, retar mig när jag inte vet vad alla saker är till för bara mk |
|
|
Jag tror inte den har nån funktion, möjligen är det för bilar med Ac, då sitter den nog en givare för kupetemperaturen där! ///Tobbe |
|
|
Kan mycket väl vara en mickrofon. (Ingår i säpo-paketet) Nej skämt åsido. det kan vara glaskrossensorn till larmet (om den har det). Annars är nog Tobbes gissning ganska bra. Mvh |
|
Peter bmw325 cab |
det är ett kupelarm du har. fungerar även vid glaskross men är ej glaskrosslarm om du har larm prova attlarma bilen tag en enkrona och knäpp till den emot rutan utan att den går sönder hehe eller knacka på microfonen när bilen är larmad |
|
Det är gestapos mikrofon! rör den inte;) Skämt och sido så är det där temperaturgivaren för klimatanläggning skall sitta. Det finns i och för sig ingen som har en sådan klimatanläggning för konstant temperatur hållning;) Så den är rätt meningslös... Den är användbar till att placera en glasskrossensor bakom men något sådant fanns inte orginal. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.