|
|
|
|---|---|
|
Hej alla BMW fantaster! Det är så här att jag och en vän till mig har startat en E30 klubb och det blir ju tråkigt om man bara är två stycken. :) Vi har gjort lite sökningar och hittar bara en tråd från 2003 angående att starta en E30 klubb, så då tog vi initiativet att starta en ny genom att bygga en hemsida till att börja med. Så vi söker nu folk som har ett intresse eller äger en E30 som vill kanske ha hjälp eller funderingar kring olika saker gällande just E30 eller kanske finns det folk som vill hjälpa andra genom att skriva i vårat forum?. Ja vem vet. :) Vårat mål är ju att ha en samlad plats med information kring BMW E30 och att i sommar eller mot hösten anordna en Bilträff för just BMW E30. Vi hoppas ju att det fortfarande finns några E30 fantaster som brinner för att dela med sig och läsa om vad andra med samma intresse tycker och tänker. :) Länk till sidan och registrering. Sidan: www.e30cs.se Registrering: Länk | |
|
Just nu så har dom som vi har sidan hos problem med att ansluta till databasen därav att sidan kan vara svår att komma åt. Är det någon som har några funderingar kring detta med en E30 klubb? |
|
|
Sidan är igång nu och går snabbare än förut! |
|
|
Bra upplägg på sidan men ha forum öppen för läsning för icke medlemmar! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Tack! Forumet är öppet så att alla ska kunna ta del av det som skrivs i där. Vi är även öppen för förslag på vad som skulle kunna förbättras/läggas till eller ändras. :) |
|
| Finns det inga som är intresserade av E30 längre? | |
|
M3 eller M-Tech II när det gäller E30. E28 är annars favoriten. Länk Länk |
|
BMW 528 |
Hej Forsberg! Prova att lägg ut bildande av E30 klubb på de olika BMW forumen inkl garaget.org. Jag skulle tro att du vet vilka BMW forum jag avser. Kan lägga till denna Länk där du på plats på eventdagen t.ex gör reklam för den E30 klubb du startat. |
|
Härligt initiativ. Fick mig genast att sakna min gamla pärla Länk _____________________________________ ///Mvh Chrille ( aka. Chriz Loud ) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.