|
|
|
|---|---|
| Hej! Någon som kan säga vad det ska sitta över belysningen i bagageutrymmet på en E46 sedan? Så här har jag det Länk och det ser ju ut som att det fattas något, dock hittade varken jag eller killen på min BMW åf inget på någon sprängskiss? Bilen är en 330i -01. tack på förhand | |
|
Länk Ser ut som bakstycket fattas på din lampinsats.. Jämför med filmen |
|
|
Fast den filmen visar en faceliftad sedan där bagageutrymmesbelysningen sitter i själva lamphållaren/bakstycket... Vet inte hur det ska se ut på en pre-facelift... |
|
| Tack för snabba svar. Ja det ser olikt ut på min.. Någon som har en pre-facelift kanske kan kolla på sin? | |
| Jag hade samma bakstycke som i filmen på min 328Ci -99 | |
| Vet att det är en facelift, men tror det i princip ser likadant på pre facelift | |
| Kan det vara så att TS har eftermarknadsbakljus och att det är därför hans bagagerumsbelysning sitter i själva lampan istället för i bakstycket? | |
| Dumt av mig, tänkte jag inte ens på att det kanske är. Får kika på det | |
|
Såhär skall din täckkåpa se ut: Länk Men det ser "konstigt" ut på din bild, så jag tror inte du har BMW-original-bakljus! Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Jaha okej. Nej jag börjar misstänka att så är fallet, tråkigt om det ska se "naket" ut sådär men är väl inte mycket att göra åt om jag ej hittar något. Tack för info | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.