|
|
|
|---|---|
|
Länk Ser ut som en kopia av GruppeM el lik. Någon som har koll? Klarar man 95DB på bana, passform mm? Mvh | |
|
Verkar vara detta system: Länk Jag kikade massa system när jag hade e46 M3, men var just orolig för nivån på bana. Har inte vågat byta på min e36 heller... Annars verkar Scorpion vara prisvärda/bra system som säljs på ebay. |
|
|
På pricken. Som du är inne på är det tveksamt med ljudnivån. Brukarna verkar små, och dämpar säkert därefter. |
|
|
Scorpion verkar intressant. Finns det återförsäljare i Sverige ? |
|
|
Har inte hittat någon återförsäljare i Sverige. Men det är väl bara beställa från ebay? Frakterna brukar vara ovanligt låga från UK. Jag skulle ha satsat på Supersprint, väl beprövat system. Finns för runt 1200euro på tyska ebay. |
|
|
Nån som kan rek nån bra och prisvärd slutburk. -Pris -Inköpsställe -Erfarenhet -Ljudnivå -Installation -Besiktning |
|
|
Jimpppa: Tack för tipsen. Original har funkat bra, men jag tänkte banta bilen lite inför nästa säsong. Låg vikt och låg ljudnivå är prio ett. Supersprint som du nämner det borde vara ett säkert kort.. Supersprint Race låter lite mycket i mitt tycke. Bra input Memmo: Välkomnar oxå alla tips på slutburkar, även om det kanske finns lite gamla trådar i ämnet... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.