|
|
|
|---|---|
|
Den skickar inte ut kasetten eller nått! Det finns väl bara växlarkabel- och lågnivåanslutningar väl? Det är en Sony 10 skivors.. Lätta inte på högerfoten! | |
|
det är växlarkabel och en lågnivå samt jord!!!! om jag inte minns fel.. Lycka till! ---------------------------- King of the road |
|
|
Men vart #¤%&"#¤ ska jag koppla in jord då?? Har kollat lite noggrannare på den, hittar ingen mer anslutning..?? Lätta inte på högerfoten! |
|
|
de ska väl sitta två tunna sladdar från växlaren?? om de inte gör det så ska den enda sladden jordas till chassit elr dylikt.. så får den all ström från växlarkabeln.. så kan de oxå vara. Hoppas de fixar sig ---------------------------- King of the road |
|
|
Okej, tack för tipsen! MEN, det finns verkligen inga mer anslutningar... kan det inte vara så att den får jord och ström från växlarkabeln? Lätta inte på högerfoten! |
|
|
nja.. jag har aldrig sett sådann växlare.. Lättast är väl om du hör med typ MDS elr liknande.. dom borde veta exakt! :) Lycka till ---------------------------- King of the road |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.