|
|
|
|---|---|
| Jag har eldragkrok på min 325a..satte dit adapter å nu fpr jag ej bort den? Försökt vrida men de e omöjligt? Klickade lixom till när jag vred dit den..e de nått jag måste trycka på för att få bort adaptern? Tacksam för råd...mvh..arne88 | |
| Du måste trycka och hålla nere locket till släpvagnsuttaget, annars går det inte att vrida runt adaptern. | |
| Oki.har testat det men får väl ta i lite till då.alltså inget annat jag behöver trycka på? Bara hålla undan locket?.. | |
Karl-Hilding |
Jag hade också ett litet h-e att få loss min för några dagar sedan. Fick av det till slut (gör som ovan) men skyddslocket på den fasta kontaken hoppade av. Sprinten lossnade. Kommer att spaya lite silikon så att det lättare går att vrida runt. |
| Oki jag ska göra ett försök här sen när jag ska iväg.återkommer med resultatet..ja de e nog inte fel att smörja lite..sitter ordentligt! | |
|
Du får ta i mer än du tror. Jag trodde att jag skulle bryta sönder hela draget när jag tog loss min på min 325. Viktigt också att ta bort den så fort som möjligt. Ju mer du åker runt, desto mer skit samlas där vilket gör den ännu svårare att få bort. ------- //Lövet |
|
| Ok.ska lösa problemet idag.bara att ta i då så de knakar!!...mm vill ju inte sitta å åka med det framme när jag ej behöver.. | |
Karl-Hilding |
Har du möjlighet så spruta på lite 5-56 typ. Det kryper in bra plus att det smörjer lite också. När du väl fått av det så rengör och olja in det. Lycka till. Jag har fortfarande inte satt på täcklocket utan drog på lite silvertejp så länge. |
|
kan ju vara att du fått in lite snörök där nu och sen har det frusit. Prova isåfall med att hälla lite varmvatten på. Annars får man som sagt ta i väldigt hårt. /Anders |
|
| Blir till att ta in tysken på jobbet i helgen så hoppas jag de ska lösa sig..går att vrida ytterst lite sen stuttar det.men med lite mer kraft å värme å 5-56 så går de nog.återkommer med resultat senare.tack alla för tippsen.... | |
| Adaptern till draget nu borttagen..de räckte med lite värme så lossnade den hur bra som helst...tack för alla tips... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.