|
|
|
|---|---|
|
Hej igen grabbarna. Låset på förarsidan känner inte att dörren är stängd och måste, enligt tips från kunnig, bytas för att få centrallåset att fungera. Så.. bara bort med dörrsidan och lirka ut eländet...? Förmodligen inte.. Hur sjutton gör man med airbagen? Är detta ett jobb man vågar göra själv? Mvh, Mattias | |
|
På min E46a satt airbagen i själva dörren, så det var inga problem att lossa dörrklädseln. 628csi |
|
|
Ahh, skrev inte modell ser jag. Min är också en e46 -00. Har inte tittat, kanske går det att få bort låskistan utan att röra airbagen, men det känns lite lurigt att vara där och rota. Räcker det att ta bort pluspolen för att förhindra för tidig utlösning...? |
|
|
Lossa alltid batteripolerna innan jobb i närheten av airbags för säkerhets skull! Airbagen sitter som sagt i själva dörre och följer inte med dörrklädseln när du lossar den. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
koppla ur batt....... har själv fått gardinen i skallen efter en krock det är som ett redigt bollträds slag i skallen there can be only one |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.