|
|
|
|---|---|
|
Länk Ja, vad säger ni? Är den värd pengarna om den är lika fin som den verkar eller vad kan vara ett rimligt pris? Kanske någon som känner till bilen? | |
|
Vill man ha en 728 så kan den vara det. I mina ögon är den inte värd mer än 30-40'. Men å andra sidan skulle jag betala över 100' för en 15-20år gammal lågmilad 840i |
|
| 30-40' vore rena "oss bilhandlare emellan" pris, eller va säger du Marin*haha*? Iaf, 75' är i överkant, men runt en 50-55' kan den vara värd om allt är som det ser ut att vara, om man nu vill ha en faceliftad E38 med minsta motorn. | |
|
Just 728an är inte intressant för mig då jag tycker att den motorn inte gör 38an rättvisa. Annars skulle jag kunna tänka mig att betala runt 60.000:- om den är så fin som den ser ut. Fina 38or växer inte längre på träd så man får räkna med att betala en slant extra om man vill få tag på en fin, det gjorde jag själv när jag köpte min lågmilare för 1,5 år sedan. |
|
|
Tor: Var det den lågmilade mörkblåa 740´n i Eslöv du köpte? BMW M-POWER |
|
|
Jag betalade 59 för min sv-sålda 740-99 som gått 16k mil i höstas! Då är den rostfri och i allmän bra skick. Alpina B8 Länk |
|
|
GINO: Jo det var det. |
|
|
Eller Barsebäck stod den i, men det är nog samma bil vi tänker på, du kan kolla min garagetsida: Länk |
|
|
Tor: Ser riktigt fint ut. BMW M-POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.