|
|
|
|---|---|
|
Det finns en uppsjö renoveringsfirmor för den vanligt krånglande abs modulen. Någon som län ge tips.om en billig ? Behöver man skicka till Tyskland eller finns bra alternativ i Sverige? Tacksam för tips. Tack dör titten. | |
| Förtydligande:.Bosch-styrenheten till abs. | |
|
Jag fick problem med min Bosch abs-styrenhet till min E39:a och skickade den till innosund (innosund.com) som ligger i Sverige. Tog ca fyra vardagar från det att jag skickade den tills att jag kunde hämta ut den på Posten igen. Koastade ca 3000kr och den har fungerat utan problem i 6 månader nu. Dom skickar tillbaks enheten plomberad och lämnar ett års garanti på jobbet. Kan varmt rekommendera innosund! //Micke |
|
|
Såg att det endast kostade 2200kr+frakt nu när jag tittade på deras sida.. :) /Micke |
|
|
Kan också rekommendera Innosund! Lagade min ABS-enhet för ca 3,5 år sedan och den har fungerat felfritt sen dess. Mvh Håkan |
|
|
Tack för svar! De var de första jag hittade på google-sökning härom veckan och verkar seriösa. Fler erfarenheter tas tacksamt emot med. |
|
|
Har skickat en enhet tillhörande en Volvo 850 till Innosund. Fungerar bra än idag, ca 3-4 år senare. Kändes bättre att laga än att köpa en på skroten som lika gärna kan rasa direkt. __________ Mvh Grelle |
|
|
Kan också rekomendera Innosund, snabba och bra! |
|
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
även jag har provat Innosund och är mycket nöjd ABS funkat perfekt efter rep för 2 -3 år sen och jag kör med "piratsensorer" (ebay.de) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.