|
|
|
|---|---|
| Fin bmw 760 :D Visste inte man kunde få ventilation och aktiva stolar även i baksätet, riktigt fett :D Länk | |
|
ja den kärran hade ju i princip "extra allt". Vore härlig om man inte visste var man skulle lägga sina stålar, tyvärr finns det ju andra hål att stoppa dem i. Men 760 är en grym bil. Importerade två st 2005 och de var fantastiska. Gigantiska men ändå monster när man tryckte på gaspedalen. Jag har inte heller sett nån bil med ventilerat baksäte. /Anders |
|
|
RIKTIGT trevlig spec på den kärran!! :) Ventilerat baksäte har jag i min 740D. Trevligt för passagerarna! |
|
| ja men ventilerat är nog rätt så vanligt på dessa kärror tror jag den jag har är de på å även den förra jag hade. | |
|
Vilken pjäs! Den där skulle man inte gråta över att behöva långpendla i :) Någon som har koll på infotainmenttillvalet, vad det är? LCD-skärmar i nackstöden? |
|
| Värdetapp på drygt 1000:- per mil. Härligt :D | |
|
De här bilarna är snuskigt billiga i Tyskland, denna kostade ny 172t euro och nu hemma klar i Sverige ca 660 tsek Länk /Anders |
|
|
1000 per mil.... *ryser* Vad kostar det att åka helikopter? |
|
|
jo men det här är ju normalt bilar som kommer direkt från BMW AG, så milkostnaden är ju betydligt lägre även om den givetvis är väldigt hög. Men undrar om man kan få så mycket mera bil för pengarna än den jag länkade till. /Anders |
|
| de här bilarna kommer direkt från bmw ? de häller jag ej med på får se om vi kommer överens med denna kärra då om de blir ett byte | |
| Länk | |
|
Ja, det är riktigt häftigt med de ventilerade stolarna :D Wow, riktigt fina bilar ni har länkat :) Man får nästan säga de är prisvärda ändå - med tanke på vad man får - de är ju helt absolut max utrustade och har största BMW motorn ever :) |
|
| kom å tänka på en sak fasen jag har ju vent i mina stolar bak | |
|
WAN jag tycker du skall satsa på en bil med M-sport paket. /Anders |
|
|
WAN eller varför inte "gå ner" på en 750Li med X-drive och få en -12a för samma pengar. Jag tror den är ett bättre ekonomiskt köp, ex vis denna Länk Hur mycket lyckas du pruta med din handlare. Jag har kikat på lite bilar i klassen 60-65t euro och en del har "fixed prices", andra går ner 1000 euro osv. Väldigt svårt att pruta med vissa. /Anders |
|
| nämen man vill ju ha 12an ju,har alltid haft 12 de är sådan härlig gång i den motorn, | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.