|
Sida 93 av 110
|
|
|---|---|
Verdi |
Tack Jörgen & _pancho_, Jag ringde till Opus och de hade mycket riktigt gott om tider. Dock kunde jag inte boka tid förrän ursprungskontrollen var godkänd. Men det borde den bli imorgon. Hoppas jag. Men om det strular så åker jag gärna till Södertälje också. Man tar ju alla chanser att köra lite bil... ;-) |
Verdi |
Ni som ev är intresserade av min 330d xDrive Touring kan hålla utkik efter en annons på blocket ikväll. Sätter ut den privat över påsk. Efter det skickar jag den på försäljning hos en handlare och då blir den 20-30 tusen dyrare för er, så passa på direkt. Det tjänar både ni och jag på. :) |
|
Ratten står så man ser hur långt den gått och synliga registreringsskyltar. Det ger goda signaler till en eventuell köpare. :) Ser fin ut, den borde du få såld fort faktiskt Verdi. Tog du samma färg på 335:an ? |
|
|
Skitsnygg bil Verdi! Hoppas du får sålt den snabbt, och till begärt pris. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
Verdi |
Tackar! Stämmer, den nya är nästan identisk till utseendet. Den har m-sport märken på framskärmarna och blå m-sport bromsar. Lika i övrigt. :-) |
| Jättefin bil med rätt options. | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
ok, annat märke, men det verkar som det gå få rätt bra pris på vissa bilar hemma också. eller vad sägs om denna rabatt: Länk |
|
Känns sjukt överprisad från början. Men visst, något ska man väl göra när bilen stått sedan september 2012... |
|
|
Jag tänkte precis skriva detsamma. Det är väl lite av Mercedes problem att de rätt ofta får "hyllvärmare" på nya bilar pga felaktig prissättning från början och sen verkar det se ut som jätterabatter när Hedins skall sälja bort dem. /Anders |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
håller med, 1Mkr för en 350 sl är dyrt. Anders: Kör du en X5 F15 M50d numera ? Mötte en svart sådan i strandbodkilen och tänkte det är säker du :) |
| Mycket pengar är det, för en SL350 - men jag kommer ihåg ett teve-program anno 199...någonting, där Jerry Williams flashade sin SL500 som minsann också kostade miljonen, och det var typ 22 år sedan.. | |
|
Ja Jörgen, åtminstone stämde bilmodellen och jag har nog passerat där några gånger senaste veckan. Hur känns din nyanlända Merca? /Anders |
|
|
2001 när Benz släppte den då nya SL blev plånboken 1080000kr lättare i samband med att en ny SL500 hämtades i Umeå. Då var den ganska välutrustad men ändå ganska långt ifrån fullutrustad. 306hk lämnade dess åtta och idag har SL350 på öret lika många ponnys. Tiderna förändras, ibland mindre än man tror :) |
|
![]() 2.226 530d G31
Sjukt snygga nya F15, och M50d är grymt läcker. Där spöar BMW MBs trötta nya ML. Gillar inte alls den lika mycket. Jag är nöjd, man åker grymt bra i den, även fast ja satt på 285/25 så är det komfort. Kan sakna massagestolarna jag hade i förra bilen, men det är multikonturstolar iallafall. Är ju så när man köper beggat. Jag älskar ju linjerna på den, och med AMG paket är de grymt snygga Här är min: Länk |
| Vad gäller MB, tyvärr fick inte ansvarige för exteriören ta hand om insidan, där råder blank plast, spinkiga reglage och kromade små rattar. Värre än Skoda. | |
Verdi |
På Opus nu. Hoppas på ett bra regnummer. :-) |
![]() 2.226 530d G31
Sorry Verdi, BMW335 är ett släp ;) Lycka till. jhellstrom: Smårattar ? visst, killar gillar stora rattar, och jag kan säga att det är stora rattar i CLS. tippar 3gånger större än F1x :) |
|
Ja Jörgen den är verkligen sjukt snygg i profil din bil. AMG paketet gör ju lika mycket som M-sport idag och du vet ju vad jag tycker om feta hjul :-) Var nere idag och fick på 21" Hartge på M5-an och har motsvarande men lite fetare på X5-an. /Anders |
|
Verdi |
Fick inget regnummer direkt. :-( De hade problem med kommunikationen mot England. Han ska höra av sig senare idag.Spänningen är olidlig. :) |
Verdi |
Fy fan Anders. Här sitter man och är nöjd med ljudet och draget i 335:an och så kommer du dragande med en M5 och X5 M50d. ;-) Jörgens bil är ju också läcker såklart. Är lite svag för MB också eftersom det är pappas märke. Men det skulle jag aldrig erkänna för honom. ;-) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.