|
Sida 24 av 110
|
|
|---|---|
|
Så sant acey. Växlingskursen euro/pund är nu för mars 1,156 dvs det är just nu i princip likvärdigt att betala i euro kontra pund. Det skiljer nåt enstaka öre till eurons fördel men värt att hålla koll på detta när ni ska betala. /Anders |
|
Verdi |
Anders, Hur fick du reda på växlingskursen för mars? Tack för infon iaf. |
|
Från Charlie Verdi, han skrev också att jag får mera exakt lev datum om cirka 6v /Anders |
|
Verdi |
Hmmm... Så han svarar dig men inte mig. :( Men då är han iaf tillbaka... |
|
acey: Bra inlägg! Har dessutom märkt att även Tyskland blivit ett transitland för importer. Har kollar en del på begagnade 997 och det finns väldigt mycket italienimporter hos tyska begagnathandlare. Behöver inte per automatik innebära fiffel men försvårar historiken en aning. "Deutsches Auto" börjar bli ett säljargument tydligen på mobile.de... Sådär, slut på OT. Blir det någon bil Verdi? |
|
|
Så så... jaga nu inte Verdi - det är fler än han som skall bestämma sig. Jag är en av dem... Just nu sitter jag och väntar på vad exakt faceliften kommer att innebära innan jag slår till, och eftersom eftertankens kranka blekhet inte är att leka med så blir det antagligen inte en 550i utan antingen en 535i eller (hör och häpna) en 535d. Någon som vet när detaljerna kring LCI:n släpps? ---- BMW CS #6212 |
|
| Han kommer aldrig köpa någon bil... | |
Verdi |
Kristoffer_L, Om det blir någon bil? Tycker jag har varit jävligt tydlig. Tänker inte säga nåt mer än så. Narvselius, Vad blir det för "vinst" på en 535i/535d genom att beställa från England? Tycker F1X ligger rätt högt i pris relativt sätt. M_Tech, Har jag trampat dig på tårna också alltså? Shit... |
| Verdi: Det är du själv som byggt upp den bilden utav dig. "Mycket snack och lite verkstad" | |
|
M_Tech: om det är Verdi du syftar på så är jag övertygad om att han kommer handla faktiskt :-). Verdi: tack, hade koll på att svenska momsen ska betalas men aldrig fel med ett förtydligande. Hoppas du får svar snart från Charlie ang när man kan beställa MY2014. Typiskt att han inte svarar nu när du är riktigt het men skönt att veta att han iaf jobbar då Med känsla fått svar. Och han kanske prioriterar att svara dem som redan slagit till...;-) /Arvid |
|
|
De två senaste inläggen kom medan jag skrev mitt. Roma och M-tech, jag tycker ni kan lägga ner er "kampanj" mot Verdi då iaf jag är grymt tacksam för att han skapat denne grymma tråd samtidigt som han bjuder på sig själv och sin velighet vilket jag tycker är starkt. /Arvid |
|
|
Verdi: Absolut inte :) Tycker bara att du borde ha bestämt dig hittills:) 24 sidor... |
|
Verdi |
Roma, Kanske inte borde reagera så här men va fan... Det ska väl du skita i? Jag skiter verkligen i vad du gör eller inte gör. Har verkligen inget behov av att bevisa något för dig eller någon annan här på forumet. |
Verdi |
M_Tech, jag har bestämt mig och jag har även skrivit i tråden att jag har bestämt mig. Mer behöver ingen veta. |
|
Det här är nog en av de mest betydelsefulla trådarna på Autopower vad gäller nybilsköp för tillfället. När startade ni en sådan tråd senast Roma och M_Tech? ------- //Lövet |
|
| Ok sorry missade att läsa det då:) | |
|
Lägg ner denna kampanj mot Verdi direkt! Det är många med mig som är väldigt tacksamma att Verdi uppmärksammade detta. Tråden handlar väl för tusan inte om att Verdi skall köpa eller inte. Han fattar väl sitt beslut när han vill och hur han vill, precis som vi alla andra gör, det är det ju ingen alls som har med att göra. Inlägg av er stil förstör bara en av Autopowers mest givande trådar någonsin! Lägg ner! Det är hemskt att det finns personer som har tid att lägga ner på den typen av inlägg! /Anders |
|
Verdi |
arvidw, Tack för stödet. :) Den här tråden har väl snart sparat över en miljon till autopowers medlemmar. Borde vara en av de viktigaste trådarna rent ekonomiskt. Hehe... De som redan har beställt behöver han väl inte fjäska för längre? ;-) |
| Lite roligt måste man ha... | |
|
Ingen tycker det är det minsta roligt ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.