|
|
|
|---|---|
|
Nu börjar Porsche Cayenne bli prisvärd. Jag är lite osäker på om SUV är min melodi. Men kvalitet och prestanda är ju min melodi. Vilka varianter är mest prisvärda nu? Vilka är era favoriter? Kanske rent av blocket-tips? Fredagsmys! //Grogg = snart skååååål! | |
|
3,2an innan facelift har problem med nernötta cylinderfoder. Svindyrt att laga. ------- //Lövet |
|
| Bmw X5 4.8IS helt fantastisk bil med prestanda utöver det vanliga. | |
|
Dem första Cayenne Turbo 03-04 är ju otroligt billiga nu, och vilken prestanda för biltypen! Har annonserats sv-sålda 10 tusen milare från 149 långsjalar och det måste väl räknas som prisvärt då de kostade runt miljonen nya... Trevlig helg! |
|
|
Riktigt billiga Länk Trevlig helg :) |
|
| Länk :) | |
|
Skrev i en annan forumdel nyss pch måste säga att X5 känns roligare att köra än de svagare Cayenne V6 och V8 men Turbon är grymt trevlig! Prisvärda måste de ju vara om man hittar ett väl omhändertaget exemplar. Sen kan ju alltid designen diskuteras i oändlighet men har själv ändrat mig och accepterat den (kanske beror på att min fru ochså tycker om den vilket ju ni vet underlättar framtida inköp =). Seriös 4x4 är också ett stort plus! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.