|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Bmw börjar klydda tyvärr,... c-låset klyddar som bara den ! Dörrarna öppnas inte alls med dosan och då måste jag öppna med nyckeln. När jag öppnar med nyckeln så öppnas endas förar dörr samt bagage. väldigt sällan alla dörrar öppnas 1 av 1000000ggr Har läst runt här på forumet och mina symtom på bilen stämmer överens med kassa GM5 Relä. Nu undrar jag var jag kan köpa dessa relä (gärna någon länk samt art-nr) , samt om det är svårt att försöka själv eller lämna in Mvh | |
|
Hej och välkommen till forumet! Om jag inte minns fel så är det detta relä: Länk Lite marigt att byta då det handlar om ett dubbelsidigt kort med genompläterade hål. Dessutom har kortet ett fuktavvisande plastskikt som inte gör det lättare. En till ändamålet avsedd avlödningsstation rekommenderas varmt. mvh/ Anders |
|
|
Hej Anders ! Då gäller det att köpa de och lämna in de så jag inte förstör något. Tack för länken nu måste jag bara hitta något litet företag som kan löda. Tack och känns skönt att komma till ett BMW forum :D Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.