|
|
|
|---|---|
|
Hur jobbigt är det att eftermontera klima/ac i en e46:a? kompressor osv måste ju gå o få tag i, men allså saknas en massa filter osv? Är det någon som vet något på detta området? Står i valet och kvalet att köpa en mycket fräsch e46:a utan ac/klima. Tacksam för svar | |
|
Köp med klima, det blir både skönare och billigare i längden (eftermontering kostar mer än vad det är värt i de flesta fall). Länk |
|
|
Jag skulle avråda dig från att köpa en utan ac... Tänk på nmär du ska sälja den... det kommer inte att vara någon som vill köpa den... |
|
|
Vill du ha AC så råder jag dig att köpa en som är utrustad med det från fabrik, finns garanterat fräscha sådana också. Blir nog också, som S 328 R säger, lättare att sälja den sen. www.malte-racing.com |
|
| Jag vet en återförsäljare som -98 av misstag(?)fick hem en e 39:a utan klima, skitsnygg annars, Trots att han sänkte priset med ung 25% var den enligt säljaren osäljbar!. En sådan prissänkning borde ju mer än väl täckt en köpares ac-installationskostnader. Det slutade med att återförsäljaren själv ,efter ett halvår, själv fick installera AC. Ingen AC= 50'i rabatt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.