|
|
|
|---|---|
|
Nybliven ägare till en 530d -05. Är på jakt efter fälgar! Vad heter denna modellen, någon som har dimensionerna och passar dom på E61:an? Länk | |
| Jag har de däcken på min e61a ska inte vara några problem. | |
| M-135 | |
|
Kolla bara så det är rätt ET på fälgarna. Står på baksidan ET eller IS. Ska vara 20mm på en 2wd och 43mm på en x-drive. Annars bara tuta och köra! |
|
|
Tack för svar! Då är det bara ET som ska vara rätt... Har mailat säljaren o frågat! Japp tror dessa fälgarna gör sig bra på min bil :-) |
|
| Stilrent o snyggt tycker jag | |
| Kolla min annons på blocket annars, då får du m184 18" med fina Michelin PS3 för samma pengar !! | |
| Länk | |
|
M184 är snygga och skiljer sig lite från mängden jämfört med M135 och med tanke på på fräscha däck så är det ju riktigt prisvärt. ___ //Ulf |
|
| Ja hade jag inte varit pank hade jag köpt de hjulen direkt! Har letat mycket efter just m184 med däck innan. Riktigt snygga tycker jag. Et14 är perfekt med fyller ut skärmarna liite extra! | |
|
Houke: Har dina i tankarna också! Du har mailat mig bild på den skadade fälgen. Kan inte bestämma mig för vilken fälg Jag tycker är snyggast :-/ Tänker inte betala 6500:- med kassa däck för M135:orna iaf. |
|
|
Ahh,världen är liten ;) .. Hojta till om du vill göra affär bara .. |
|
|
ET14 blir nog riktigt bra. Jag har ET12 bak på mina och nu ET18 fram då ET12 blev väl tajt. Jag röstar på M184, inte lika vanliga och enligt säljare med bättre däck. |
|
| Förra vintern/våren letade jag som en dåre efter m184 både här i sverige på blocket och på ebay m.m. Hittade inget under 15000 ungefär. Så jag köpte tråkiga 17" istället... Typiskt, den här våren måste varje spänn gå till annat, surt! | |
|
Tack Houke för kanonfina hjul... Blev som sgat M-184 fälgarna :-) Efter några timmar med fälgrent och vax så blev dom fina! Ena fälgen lämnad till fälgfixarna i Helsingborg (lite kantskrap) Men skulle vilja ha ett lackstift till några små skador. Någon som vet BMW:s färgkod? |
|
|
Någon som vet om m135 fälgar passar på M5 e60/e61? Mvh. Richard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.