|
|
|
|---|---|
|
Då var man ägare av en BMW M5 e39 hoppas på många roliga och problem fria mil:) nu längtar man som bara den till våren då den ställs på | |
| Hehe grattis! | |
| härligt!! | |
|
känns väldigt bra :) hehe tackar;) |
|
|
Grattis! Lägg gärna upp lite bilder eller länka till garaget profil t ex, så vi får beskåda åket :-) It's better to burn out - than to fade away. |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Varför inte ställa på den nu? Är en helt OK vinterbil. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Grattis BTW "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
|
Gratulerar och välkommen i gänget ^____^ ___________________________ Min M5:a heter Carbonhesten ///Motorsport BMWCS medlem nr. 07078 |
|
|
tackar tackar, känner mig väldigt nöjd å äntligen vara med i gänget;) Länk där har ni garagetlänk om ni vill kika på bilen:) |
|
| Grattis! Har själv skaffat mig en sån rätt nydligen å jag är rätt nöjd.. lite halt känns det så här under vintertid trotts nya v-däck! :) | |
|
Pigwings: Grattis till dig med! Upp med länk nu bara :-) It's better to burn out - than to fade away. |
|
| Tack tack.. jo jag måste ordna det men man hinner ju aldrig.. går så jävla mycke tid till soffliggandet :D | |
|
Stort grattis till en körglad och brutal bil. Med avgassystemet du har kommer gåshuden garanterat resa sig efter 3500 varv. Mvh Philip |
|
| Vet ni vart man kan få tag i en "knapp" en "M" Knapp istället för "Sport" knappen.. jag har hört att det ska finnas men jag hittar inte :/ Ja är rätt värdelös på söka dock :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.