|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Haha Lasse E och Jepmax, jag är 24 år och bor i Stockholms förorten. Vi har det dyrt här pga alla bränder och stölder. Synd att alla inte är ärliga av sig då det drabbar oss som sköter sig i samhället. Finns för och nackdelar med allt i livet:) Jag fick ner försäkringen till 1580 kr i månaden för helförsäkring vilket är bra men detta pris gäller en 735a. Jag ser inga skillnader mellan 735 och 745 förutom motorn. Utrusningen är nästan densamma och kan vara högre på vissa 735or beroende på vad som valdes till vid köpet så en 735a verkar vettigare för min del nu även om det var en 745a jag letade efter i början, därav tråden. |
|
| Hej Japmax!!Ja då åker du ju Gubbabil du med?? Ok.priset på min försäkring hadde kanse med att göra att jag har 50 skadefria år & 80000 mil körda där av 20 i Europa men va fn. jag tycker fortfarande det är kul gamla blir vi förhoppningsvis alla Ha de Gött! | |
|
Don, du har powerpost! Niklas |
|
|
Hej alla! Jag är nybliven medlem här på forumet. Tänkte få lite tips och råd då jag har funderat på att köpa en 745a. Har varit och tittat på den som nämns här i tråden och tycker att skicket verkar helt OK. Är det någon som har nån info om denna bilen som kan vara bra att veta om? |
|
| Jag hade 7 dagar i veckan köpt denna 750 på BMW i Tyskland om jag letat e65 nu, Länk | |
|
Den i Tyskland skulle jag inte alls ta i. En E65 utan komfortstolar är ju som en smörgås utan smör. Inte fett alls. :-P Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.